Prima companie aeriană care trimite confirmarea rezervarii și boarding pass-ul prin Facebook Messenger

SONY DSC
Foto: wikimedia.org

KLM devine prima companie aeriană din lume care trimite pasagerilor confirmarea rezervării, boarding pass-ul și statusul zborurilor prin Facebook Messenger. Pe lângă posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informații și pe Facebook.

Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM care rezervă bilete prin intermediul KLM.com și care optează pentru a primi informații prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

„Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților sa contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numărul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată că pasagerii noștri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger”, a declarat Pieter Elbers, Președinte și CEO KLM.

Compania KLM a fost fondata în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriana care și-a păstrat numele original. În 2004, Air France și KLM au format alianța Air France KLM.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente