Moș Crăciun – cel mai valoros brand din lume

Traditional-Santa-Claus3
Foto: Moș Crăciun PC: cityhyd.info

Moș Crăciun valorează mai mult decât toate brandurile pe care le face cadou.

Potrivit agenției de evaluare Brand-Finance, brandul Moș Crăciun a fost cotat la 1.600 de miliarde de dolari. Și asta în timp ce, Apple, apreciat ca fiind cel mai valoros brand al anului 2013, este evaluat la 87,3 miliarde de dolari, scrie Yahoo.

Folosind o analiză similară ca în cazul evaluărilor altor branduri, agenția a luat în calcul domeniile în care imaginea lui Moș Crăciun este folosită și creșterea vânzărilor din această perioadă. Pentru a ajunge la cifra finală, agenția a aplicat o rată de drepturi de autor.

Moș Crăciun face parte din sezonul de iarnă de peste o mie de ani, timp în care și-a construit un brand de neegalat. Dacă primele sale imagini ca brand variau, Moșul fiind îmbrăcat în haine verzi, roșii sau aurii, folosirea lui în reclamele Coca- Cola a dus la actuala sa identitate vizuală.

Moș Crăciun se bucură acum de o recunoaștere de neegalat și este un ambasador extrem de profitabil pentru sute de branduri.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente