Fără panouri stradale și spoturi electorale. Silvia Radu a decis să nu-și facă publicitate pe canalele tradiționale de promovare

Primaria-silvia-radu-8-920×614

Candidata la postul de primară generală a Chișinăului, Silvia Radu, a luat decizia ca în acest scrutin să nu aibă panouri şi clipuri electorale.

Sunt persoane şi agenţi economici care mi-au propus să-mi finanţeze campania, dar eu le-am zis că vreau să fiu independentă în luarea deciziilor, atunci când voi fi primar”, a declarat Silvia Radu.

„Vreau să le propun public oamenilor care doresc să mă finanţeze să aloce aceşti bani pentru proiecte concrete, sugerate de oameni”, a mai spus candidatul independent.

Silvia Radu a mai declarat că locuitorii Capitalei vor soluţii reale de la candidaţi, nu doar feţele lor pe panourile publicitare.

„Oamenii vor de la noi soluţii, nu vor să ne vadă feţele pe panouri, dar vor ca noi să ne implicăm în soluţionarea problemelor. Oamenii nu vor să ne promovăm ca detergenţii pe panouri”, a spus candidata.

În final, Silvia Radu le-a propus şi celorlalţi candidaţi să-i urmeze exemplul.

„Le sugerez şi altor candidaţi să cheltuiască bani pentru lucruri frumoase, care să rămână în Chişinău”, a conchis Silvia Radu.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente