Calitatea este aspectul de baza a unei întreprinderi, fie dacă vorbim despre produse sau servicii. În ceea ce privește service-ul, calitatea influențează direct, asupra senzatiei pe care o va primi clientul. Din acest motiv, astăzi vom discuta despre cum putem asigura cea mai bună calitate în cadrul service-ului de reparații calculatoare Arron.
#1. Echipa cu nivel de calificare înalt si cu experiența de minimum 3 ani.
Fiecare meșter al service centrului Arron începe lucrul direct cu reparația laptopurilor doar după o experiență de minimum trei ani în domeniu. Aceasta îi ajută să evite probleme din punctul de vedere al reparațiilor și chiar dacă apar unele neclarități, ele sunt rezolvate rapid datorită expertizei .Desigur, meșterii cu experiență sunt costisitori la nivel de cheltuieli, dar timpul a arătat ca aceasta este o strategie corectă
#2. Utilizăm CRM în conlucrarea cu clienții.
Toate comenzile primite sunt procesate prin intermediul CRM-ului Bitrix24 maxim comod atât pentru companie, cât și pentru clienți, deoarece de-a lungul anilor a fost dezvoltat un funcțional care le-a permis sa reducă timpul pentru efectuarea unei comenzi cu 50 %. Iată câteva exemple: expedierea automată a informației despre dispozitivul reparat, fără implicarea managerului; expedierea automată a actului de predare-primire pe email fără a fi necesar de imprimat pe foaie; crearea unei platforme unice unde fiecare meșter poate vedea statusul comenzii.
#3. Reparațiile standarde se execută pe loc.
Cu timpul Arron a înțeles că poate eficientiza lucrul dacă va face reparații standarde fără rând, deodată pe loc. Lucrările care durează până la două ore sunt profilaxia laptopului, schimbarea de capace sau de ecrane la telefoane, instalare de Windows.
#4. Piese in stoc.
Service centrul Arron are în incinta oficiului un depozit cu 3 000 de piese pentru reparația tehnicii, precum baterii pentru telefoane și laptopuri, ecrane, memorie operativă, HDD și SSD etc.
Aceasta îi ajută des să economisească timpul clienților și al meșterilor, deoarece aceasta duce la reducerea timpului pentru efectuarea comenzii cu 80 %. Un simplu exemplu, schimbarea ecranului la laptop. Lucrul durează 15 minute, dar dacă piesa nu este pe loc, este necesar de așteptat câteva ore pentru livrare.
Arron se străduie să suplinească depozitul permanent luând in considerarea dispozitivele care vin la reparație.
#5. Departamentul calitate.
Departamentul este destul de tânăr, are câteva luni de când activează și în cadrul lui lucrează doi manageri. Obiectivul principal este să îmbunătățească permanent serviciile efectuate de către companie. După câteva zile ce clientul a ridicat dispozitivul de la reparație, managerul îl contactează pentru a verifica calitatea reparației efectuate. În caz că clientul oferă o nota mai mica de 9, departamentul găsește cauza și face tot posibilul pentru a minimiza așa situați pe viitor.
Cea mai bună calitate a service-ului Arron este dedicarea si pasiunea pentru serviciile pe care le oferă clienților. Întotdeauna se asigurăm ca clienții lor sunt satisfăcuți la finalul fiecărei interacțiuni cu meșterii. Pentru ei, acestea sunt doar câteva dintre elementele-cheie care creează definesc calitatea serviciilor oferite de Arron.
ACUM ești mai aproape de Arron, iar ca să fii mereu la curent cu activitatea lor abonează-te la rețelele sociale.