Se caută o persoană activă pentru poziția de Asistent Manager la o revistă nouă

angajam-asistent-manager_1

Noua revistă InterFace se extinde și caută o persoană activă pentru poziția de Asistent Manager. Dacă corespunzi descrierii de mai jos ești încurajat să trimiți actele pentru job.

Condițiile de muncă, potrivit membrilor revistei:

„Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și revista mulțumiți de colaborare?

#1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta e un principiu de viață pentru noi toți.
#2. Să fie de gașcă. Ne înțelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă.
#3. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește. Și interface are o viziune mare.
#4. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei și e important.
#5. Să fie organizată… foarte organizată!
#6. Să fie atentă la detalii… foarte atentă!
#7. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă!
#8. Să fie descurcăreață și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. Proactiv este cuvântul care trebuie să o caracterizeze.
#9. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect).
#10. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă.
#11. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă da. Și nu cinci sau șase ani de acasă, ci șapte!
#12. Poate să fie proaspăt absolventă/absolvent, masterandă/masterand sau chiar studentă/student. Nu contează vârsta… numai atitudinea!

Ce o să facă această persoană?

#1. Va găsi potenţiali clienţi.
#2. Va merge la întâlniri cu potenţialii clienţi.
#3. Va răspunde la e-mail-uri & telefoane.
#4. Va menține legătura cu clienţii nostri.
#5. Va face actualizarea bazei de date (introducere contacte noi).
#6. Întocmire facturi și contracte.
#7. Lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs.

Ce îi oferim?

#1. Distracție (nu este opțional)
#2. Salariu fix
#3. Bonusuri de performanță
#4. Laptop
#5. Telefon
#6. Birou (cu scaun cu tot)
#7. Atmosferă de lucru plăcută
#8. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
#9. Cărți de vizită
#10. Acces la evenimente la care suntem parteneri media
#11. Posibilitatea de a-ți crea relații de calitate cu oameni de succes

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Am dori chiar de mâine.

Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești perfect cu descrierea din cele 12 puncte, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tău (cu poză și cont de Facebook!) la adresa [email protected] și scrie în mesaj și răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce vrei acest loc de muncă? 

Dacă e-mail tău nu conține răspunsul la întrebarea de mai sus, CV-ul cu poza și/sau contul de Facebook, candidatura ta nu va fi luată în considerare”, spun angajatorii.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente