Chișinăuienii rău-platnici au rămâs fără apă la robinet din cauza datoriilor

apa_70023100

Mai mulţi consumatori rău-platnici au rămas fără apă rece la robinete din cauza datoriilor acumulate către S.A. „Apă-Canal Chişinău”. Furnizorul susține că cea mai eficientă metodă pentru a disciplina locuitorii Capitalei care au datorii, conform legislaţiei în vigoare, rămîne a fi debranşarea de la sistemul de alimentare cu apă potabilă.

Furnizorul anunţă că doar pe parcursul lunii septembrie, din aproape 500 de consumatori cu datorii de circa 800 de mii de lei, au fost debranşaţi 16 agenţi economici şi 34 de consumatori casnici. Datoria pe care o însumează se ridică la circa 500 de mii de lei, transmite IPN.

ACC menţionează într-un comunicat de presă că întreprinderea avizează săptămânal zeci de consumatori cu restanţe, indiferent de statutul juridic al acestora. În urma primirii avizelor de debranşare, majoritatea datornicilor, în doar câteva zile, îşi achită restanţele. Dar, spre regret, sunt cazuri când unii consumatori nu achită serviciile oferite şi sunt debranşaţi.

Datornicii vor rămâne fără apă potabilă până îşi vor achita restanţele. Pentru a beneficia de serviciile ACC, aceştia vor fi nevoiţi să achite nu doar datoria înregistrată, ci şi cheltuielile pentru debranşarea şi rebranşarea la sistemul de alimentare cu apă potabilă.

Pentru a evita debranşarea, ACC îndeamnă consumatorii să-şi onoreze obligaţiunile de achitare a serviciilor prestate de către furnizor.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente