(foto) Pune etichetele pe haine, nu și pe oameni

Безымянный
Foto: Nu raporta valoarea feminină la haine

Hainele nu trebuie să fie niciodată un criteriu de caracterizare a oamenilor. De aceea, a fost lansată o campanie socială care ridiculizează clișeele în materie de vestimentație create pe parcursul anilor în sânul societății.

Această campanie socială tinde să ne demonstreze că un decolteu mai adânc sau tocurile mai înalte nu pot fi un motiv de a blama o femeie. Astfel, au fost elaborate 8 tipuri de clișee, acestea fiind expuse în ordine crescătoare:

#1. Mironosiță;
#2. De modă veche;
#3. Pisăloagă;
#4. Ispititoare/Atrăgătoare;
#5. Veselă;
#6. În căutare de…;
#7. Femeie ușoară;
#8. Prostituată.

Sloganul campaniei este „Nu raporta valoarea feminină la haine” și ne motivează să analizăm nu doar aspectul fizic sau hainele pe care le poartă o femeie, ci să-i cunoaștem și lumea interioară pentru a o caracteriza.

De fapt, cele mai importante atribute nu sunt hainele, ci expresia pe care o ai pe față și cunoștințele pe care le deții.

 

PC: adsoftheworld.com
PC: adsoftheworld.com
PC: adsoftheworld.com
PC: adsoftheworld.com
PC: adsoftheworld.com
PC: adsoftheworld.com
Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente