Sony vrea să-şi ajungă concurenţii din urmă, de aceea la campionatul Wimbledon, din acest an, a venit cu o idee inovatoare de promovare.
Campionatul Wimbledon din acest an are un partener de publicitate foarte creativ. Compania Sony execută o campanie de „micro anunţuri”, care pot fi văzute doar atunci când sunt vizualizate pe ecranele TV, care sunt super-HD. Mici logo-uri se vor regăsi pe unghiile și uniforma de tenis a jucătorei britanice Anne Keothavong. Ideea spotului este drumul de succes pe care-l parcurge Keothavong pentru a evidenţia că anul acesta fiecare detaliu contează la Wimbledon. Este pentru prima dată când Campionatul de tenis va fi filmat în 4k Ultra HD – o tehnologie de ultimă oră, care oferă imagini cu rezoluție de patru ori mai mare decât cea a HD-ului standart. Asta înseamnă că până și cele mai mici de detalii vor ieşi în evidenţă. Vorbind despre metoda „microtising”, Keothavong – care este în prezent pe locul al cincilea în Marea Britanie – a spus: „Acesta este cu adevărat interesant! Am o mulțime de prieteni și membrii familiei care au o atenție deosebită la cele mai mici detalii. Micile isigne de la Sony le-am avut ascunse pe pantofi, degetul arătător și fusta mea, dar există câteva locuri ascunse, pe care nimeni nu le-a observat deocamdată. „
Sursa: huhmagazine.co.uk