Află cum să-ți construiești eficient o strategie de marketing urmând un curs online gratuit

8P6GFHP0LU

Programul de Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic a lansat încă două cursuri online gratuite pentru toți cei interesați de inițierea unei afaceri în domeniul industriei creative, pe lângă primele cinci despre care vă povesteam anterior. Este vorba despre Cursul de finanțe pentru organizațiile creative și Cursul online de marketing.

Cele două cursuri au scopul de a le oferi antreprenorilor din domeniul culturii cunoștințele necesare pentru întreținerea afacerii din punct de vedere financiar, dar și promovarea ei pentru atragerea unui număr cât mai mare de susținători.

Anterior vă povesteam despre cum să vă gestionați eficient bugetul urmând Cursul de finanțe pentru organizațiile creative. În acest articol vă explicăm în detalii în ce constă Cursul online de marketing.

Participarea la cursul intensiv al lui David Parrish vă va oferi posibilitatea să învățați cum să cercetaţi piața, să lucraţi cu clienţii și să elaboraţi o strategie de marketing. Lectorul, care este specialist în industriile culturale și creative, a elaborat propriile metode inovatoare de integrare a practicilor culturale și comerciale. Veți putea asculta cinci prelegeri în 20 de minute. După un scurt test, veți primi un certificat al Programului de Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic.

Lecția 1. Ce este marketingul

Veți începe cursul cu o explicație generală a conceptului de marketing și veți afla că marketingul este ceva mult mai vast decât promovarea, publicitatea și vânzarea. Tot aici veți învăța pilonii pe care se menține marketingul și elementele necesare de care orice antreprenor ar trebui să țină cont.

Lecția 2. Strategia de marketing

Orice întreprindere trebuie să-și înțeleagă misiunea, poziția pe piață în raport cu concurenții, dar și clientela selectată cu atenție. Pornind de la acestea, veți începe să construiți o strategie de marketing.

Lecția 3. Ascultarea clienților

Clienții sunt cei pentru care afacerea voastră există, motiv pentru care acest curs oferă o lecție întreagă cu privire la acest subiect. La această etapă veți înțelege de ce clienții trebuie ascultați și cum puteți face acest lucru.

Lecția 4. Beneficii pentru clientelă

La această lecție veți învăța cum să studiați piața din perspectiva clientului. David vă va sfătui cum să priviți afacerea din exterior și nu din interior, pentru a identifica beneficiile clienților.

Lecția 5. Cei trei M ai marketingului

La acest curs veți pătrunde și mai adânc în teoriile marketingului pentru a-i înțelege rolul pe care acesta îl joacă în dezvoltarea companiei voastre. David vă va vorbi despre piață, mesaj și mediu.

După parcurgerea celor cinci lecții, veți primi și o fișă informativă cu 20 de informații esențiale despre marketing, pe care o puteți folosi ca o listă de reper în activitatea voastră. Mai mult decât atât, la sfârșitul lecțiilor veți putea studia și o listă de verificare pentru o strategie de marketing eficientă, ca ulterior să vă faceți o viziune practică asupra celor studiate în cadrul unui studiu de caz oferit pe baza celor trei M ai marketingului. La final, vă așteaptă testul. Dacă veți răspunde corect la 9 din 11 întrebări, veți obține un certificat. Puteţi reveni la materialele cursului și încerca să treceţi testul din nou.

Aflați aici detalii despre pașii de urmare a unui curs până la primirea certificatului. Într-un articol anterior puteți vedea întreaga listă de cursuri oferite de Programul de Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic.

***

„Articolul a fost produs în cooperare cu  Programul de Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic 2015 – 2018 – culturepartnership.eu”.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Alina Gîrneț
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente