Ideea paharelor publicitare a apărut de ceva timp în Moldova, dar s-a conturat mai mult în cadrul proiectului Angry Business, iar acum vine cu o campanie socială interesantă care să promoveze valorile europene.
Vorbim despre un produs inovativ pe piața publicității din Republica Moldova: de plasare de publicitate pe toată partea exterioară a paharului de hârtie, acesta fiind, ulterior, distribuit prin aparatele automate de cafea amplasate pe un spectru larg de locaţii cu flux sporit de consumatori.
Ideea are și motivația de a schimba paharele existente de plastic în pahare de hârtie.
Pentru a familiariza persoanele din Republica Moldova cu această idee, vine campania „Cu pași mici spre Europa”, prin care să demonstrăm că în fiece dimineață când ne savurăm cafeaua, să devenim un pic mai europeni, un pic mai respectuoși și un pic mai grijulii. Doza zilnică de „un pic” vă ajută să deveniți o persoană mai bună.
Valorile pe care încearcă să le promoveze prin mesajele de pe paharele publicitare sunt:
#1. Să nu aruncăm gunoiul jos;
#2. Să respectăm regulile de circulație;
#3. Să nu oferim mită;
#4. Să-i respectăm pe cei mai bătrâni.
Astfel, paharul din care îți vei bea cafeaua va vorbi cu tine și îți va spune să nu-l lași singur în stradă, te va ruga să-l refolosești sau, dacă nu vei mai avea nevoie de el, să-i oferi o nouă casă, coșul de gunoi, după care, prin reciclare, va reveni la viață.
Mai multe informații despre paharele publicitare și campania socială vedeți pe: Pahare Publicitare sau pe pagina de Facebook.