După ani de zile în care reputația rețelei de socializare a fost afectată de numeroase scandaluri privind securitatea datelor și modul în care gestionează publicitatea politică, Facebook a decis că are nevoie de o schimbare de imagine, scrie digi-world.tv.
În următoarele săptămâni, Facebook va fi reprezentat de un nou logo, de altfel va fi scris cu litere mari.
Potrivit anunțului oficial Facebook, logoul a fost realizat pornind de la principiile „claritate și sinceritate”, cu „litere mari armonioase” și culori „dinamice” ce permit imaginii „să adopte culoarea mediului”.
Logoul își va schimba culorile în funcție de aplicație; atunci când utilizatorii vor accesa Instagram sau WhatsApp, vor vedea „From Facebook”, în culorile aplicației.
Facebook își mai descrie noul logo drept „atenuarea subtilă a colțurilor și diagonalelor pentru a adăuga o senzație de optimism”.
Aceasta nu este singura companie tech importantă ce își schimbă imaginea în această perioadă. Luna trecută, Yahoo a ales o direcție opusă, optând pentru yahoo.