Universitatea Tehnică a Moldovei anunță concurs privind angajarea unui Specialist marketing şi imagine în cadrul Serviciului Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii. Data-limită de aplicare este 25 noiembrie.
Responsabilități:
- Optimizarea textelor pe site-ul instituției pentru a fi identificate și clasificate corect de către motoarele de căutare
- Coordonarea implementării strategiilor SEO
- Definirea și realizarea strategiilor pe termen lung și pe termen scurt
- Crearea unei pagini web
- Postarea și revizuirea conținutului publicațiilor
- Gestionarea parteneriatelor promoționale
- Elaborarea/redactarea documentelor interne, textelor promoționale, broșurilor, flyerelor etc.
- Abilitatea de a scrie și traduce texte în mod clar și coerent
- Interesat de sarcini noi și provocări
- Orientat spre rezultate și calitate
Cerințe:
- Studii universitare, de preferinţă filologice
- Cunoștințe bune de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Adobe Photoshop
- Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă (scris/oral) și engleză (nivel mediu)
- Internet/Intranet, e-mail
- Cunoștințe de design web, informație, SEM, SEO.
Abilități:
- Cunoștințe excelente de comunicare și prezentare, abilități de convingere
- Capacitatea de a gândi creativ
- Capacități de organizare
- Cunoștințe de marketing
- Capacități de planificare a activității
- Capacitatea de a dezvolta/realiza mai multe proiecte/sarcini concomitent.
Informații suplimentare:
Tel. 022-23-27-49 (Serviciul Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii);
Tel. 022-23-54-57 (Serviciul Resurse Umane al UTM)
e-mail: [email protected]
e-mail: [email protected]
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: [email protected] sau depune personal sau prin poștă la adresa: mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare nr. 168, bir. 108. Vor fi contactate doar persoanele selectate.