(foto) Elefant.md, disponibil, începând de astăzi, și în Republica Moldova

Elefant_Chisinau_exterior7-419×350

Elefant, unul dintre cei mai mari retaileri online din România, se lansează oficial astăzi, 5 mai 2016, și în Republica Moldova. Brandul urmează a fi prezent atât fizic la Chișinău, prin intermediul unui pick-up point (punct de livrare) de unde cumpărătorii pot să își ridice comenzile, cât și online, la adresa www.elefant.md.

Pe www.elefant.md cumpărătorii vor avea acces la o gamă foarte largă de produse din categoriile carte, parfumuri, ceasuri și genți, la prețuri la fel de competitive ca în România.

Toate produsele afișate pe site vor avea prețurile exprimate în leul moldovenesc, iar clienții pot comanda și ridica produsele cu livrare gratuită la pick-up point-ul Elefant de la Chișinău, situat pe Str. Grigore Vieru nr. 9.

Elefant_Chisinau_interior2Ne doream foarte mult să deschidem o filială la Chișinău pentru că în decursul anilor am observat un interes mare din partea consumatorilor moldoveni pentru Elefant. Chiar dacă am onorat până acum multe comenzi din Republica Moldova, livrările erau destul de costisitoare”, explică Dan Vidrașcu, CEO al Elefant.

Prin lansarea la Chișinău, Elefant marchează totodată un moment important și pentru piața de carte. „Este pentru prima dată în ultimii mulți ani când cititorii din Republica Moldova vor avea acces neîngrădit la piața editorială românească, la prețuri mai mici chiar decât în librării”, adaugă Dan Vidrașcu.

Practic, cititorii din Republica Moldova vor putea comanda de pe www.elefant.md orice titlu cu reducere între 10% și 50%, la tot catalogul de carte în limba română.

 

elefant

 Despre Elefant

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 600.000 de clienți o gamă existinsă de produse cu livrare prin curier sau în cele peste 15 puncte de livrare din București și din țară. 

elefant.md este un proiect al companiei Elefant Online S.A. care deține elefant.ro în România. Acesta din urmă a fost lansat în 17 iunie 2010 cu finanțare din partea fondului de investiții Fribourg Capital. Proiectul a început prin a fi o librărie virtuală oferind o experiență complexă de shopping cultural online, iar ulterior a devenit Mallul Online al Familiei Tale, în ofertă regăsindu-se produse pentru cei mici și pentru cei mari, pentru casă și pentru grădină.

Platforma comercializează în prezent în jur de 300.000 de produse din categoriile carte, jucării, ceasuri, parfumuri, îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi produse de îngrijire personală, electronice și electrocasnice.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente