În urma unui studiu recent efectuat s-a demonstrat că 75% din părinți sunt și utilizatori ai unor rețele de socializare, iar mamele sunt cele mai implicate în activitățile propuse de acestea.

Studiul a fost efectuat de Pew Research Center în colaborare cu University of Michigan’s School of Information. Iată concluziile cercetării:

# 79% dintre părinții utilizatori ai rețelelor sociale spun că află informații folositoare, 35% dintre mame și 27% dintre tați fiind absolut convinși de acest lucru;

# 59% au descoperit informații folositoare special dedicate părinților; În același timp, 66% dintre mame sunt mai predispuse să acorde atenție acestor informații decât tații, reprezentați de 48%.

# 81% dintre acești părinți încearcă să răspundă veștilor bune răspândite în aria lor de prieteni virtuali. 53% dintre mame și 33% dintre tați confirmă cu certitudine că așa procedează;

# Totodată, doar 58% răspund veștilor rele. Mamele, în proporție de 31% confirmă cu convingere că fac acest lucru, iar tații – în proporție de 21%;

# 74% dintre părinții utilizatori ai rețelelor sociale spun că au parte de ajutor din partea prietenilor pe aceste platforme. Și în acest caz mamele sunt mai decise când spun că fac asta – 45%, în comparație cu tații – 22%.

# 31% au postat întrebări pe rețelele unde sunt activi. În acest caz, mamele și tații sunt de acord în egală măsură;

# 71% dintre părinți încearcă să răspundă întrebărilor puse de alți părinți dacă știu răspunsul. În privința acestei chestiuni, sunt de acord 35% dintre mame și 28% dintre tați;

# Părintele tipic are pe Facebook 150 de prieteni, în timp ce părintele atipic – 200 de prieteni. Din lista prietenilor virtuali, 1/3 sunt prieteni adevărați.