Iată ce bonusuri pot primi clienții StarNet în urma atacului cibernetic din februarie

StarNet_LOGO_slogan
Foto: Logotipul companiei StarNet

La sfârşitul lunii februarie, compania StarNet Soluţii a fost supusă unui atac cibernetic, în urma căruia în Internet a fost plasată baza de date a clienților StarNet. Fișierele apărute în spațiul virtual, pe un cloud rusesc, conțin datele personale a peste 153.000 clienți, dintre care, câteva mii de persoane juridice. Ulterior, după incident, Alexandru Machedon a declarat că toți clienții StarNet vor fi fidelizați și vor primi mai multe bonusuri drept despăgubiri pentru cele petrecute.

Astăzi, compania vine cu mai multe detalii despre bonusurile de care urmează să beneficieze cei peste 100.000 de clienți ai companiei. „În pofida factorilor externi care au urmărit scopul deteriorării relațiilor dintre companie şi clienți, am decis să susținem fidelitatea clienților, punând la dispoziție o listă de bonusuri, suplimentare contractului de bază, din care fiecare va putea să aleagă opțiunea potrivită. Astfel, puteți alege unul dintre următoarele bonusuri”, se arată în comunicatul companiei.

1. Servicii acces Internet:
# Majorarea vitezei de acces Internet până la 100 Mbps în sectorul rezidențial (valabil din momentul activării până la 31 August 2015).
# Majorarea vitezei de acces Internet până la 500 Mbps în sectorul privat (valabil din momentul activării până la 31 August 2015, în cazul existenţei posibilităţilor tehnice).

2. Servicii Multimedia IPTV:
# Activarea numărului maxim de 168 canale TV (valabil din momentul activării până la 31 August 2015).

3. Servicii Telefonie
# Acordarea a 1.000 min. pentru convorbiri în reţelele de telefonie fixă din Moldova, adiţional la opţiunea existentă la moment (valabil din momentul activării până la 31 August 2015).
# Acordarea a 100 min. pentru convorbiri în reţelele de telefonie mobilă din Moldova, adiţional la opţiunea existentă la moment (valabil din momentul activării până la 31 August 2015).

4. Servicii adiţionale
# Licenţă Antivirus Internet Security activă 1 an de zile, pentru care StarNet va acoperi 75% din cost. Clientul va achita doar 150 lei (25% din cost).
# 1.000 stele de fidelitate.

Sunteţi invitaţi să alegeţi unul dintre aceste bonusuri şi să comunicaţi alegerea făcută, expediind un e-mail la adresa [email protected], indicând login-ul şi opţiunea selectată sau printr-un apel la Contact Centru 24/24: (022) 844444.

Citește și Cazul StarNet: Explicația de la A la Z despre scurgerea de date și ce putem face în continuare.

De asemenea, clienţii din mun. Chişinău pot adresa cererile de acordare a bonusurilor la Centrele de Vânzări StarNet Soluţii: Centrul Vânzări Râşcani: tel.(022) 844962 / Centrul Vânzări Ciocana: tel.(022) 844960 / Centrul Vânzări Centru: tel.(022) 844920 / Centrul Vânzări Botanica: tel.(022) 844961 / Centrul Vânzări Buiucani: tel.(022) 844923.

Cererile pot fi expediate către StarNet Soluţii până la 1 mai 2015.

Concomitent cu aceste acţiuni, providerul a demarat un audit de securitate informaţională, contractând serviciile experţilor europeni. „Despre rezultatele auditului vom informa atât autorităţile, cât şi Clienţii noştri. În continuare, vom depune toate eforturile pentru asigurarea transparenţei ce ţine de investigarea cazului şi rezultatele acesteia”, se mai arată în comunicatul companiei StarNet.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente