În cadrul proiectului „Rămân acasă, merg la…”, echipa #diez continuă să vorbească despre cele mai interesante și solicitate profesii. Interviurile cu experți din diferite domenii au scopul de a-i ajuta pe viitorii studenți să afle cât mai multe despre specialitatea care îi interesează.
Maxim Pokasovski, designer de jocuri la Midnight Works, ne-a povestit despre game design: cum să te pregătești pentru admitere, ce calități ar trebui să aibă un designer de jocuri și pentru ce ar trebui să fie pregătiți tinerii specialiști. De asemenea, Maxim a venit și cu câteva sfaturi pentru viitorii săi colegi.
Tânărul a fost inițial project manager, dar mai târziu a început să le propună ideile sale conducerii. „Călătoria mea nu a început în mod obișnuit. M-am alăturat echipei Midnight Works ca manager de proiect. După ce am lucrat o vreme și am acumulat experiență, am început să propun ideile mele de dezvoltare a jocurilor. Am discutat cu directorii, aceștia au acceptat unele dintre ideile mele, le-au dezvoltat și s-au dovedit a fi reușite. Treptat, am început să schițez proiecte și să le dezvolt. În această tranziție lină, am început să lucrez part-time ca designer de jocuri.”
„Sarcina principală a unui designer de jocuri este să elaboreze un plan clar și detaliat a viitorului joc. Se dezvoltă mecanica jocului, mecanica, se aleg viitorii jucători, se creează grafica și alte detalii care vor fi necesare pentru joc. Pentru că jucătorul interacționează direct cu ideile designerului de jocuri. […] În medie, în compania noastră este nevoie de două-trei săptămâni pentru a crea un joc, dacă luăm în calcul și editările”, ne-a explicat Maxim.
Partenerul general al proiectului „Rămân acasă, merg la…” este Victoriabank. Ajungem la mai mulți oameni cu ajutorul delucru.md, rlive.md, Studem – Step Up for Democracy și ziuadeazi.md.
Acest material a fost realizat cu sprijinul Guvernului Elveției. Conținutul acestuia nu reflectă neapărat punctul de vedere al donatorului.