Hashtag-urile, elemente care sunt folosite pe reţele de socializare pentru a grupa conversaţii şi a-i face pe utilizatori să găsească mai repede informaţia ar putea fi folosite şi pe Facebook, informaţie lansată de către developer-ul Tom Waddington pe InsideFacebook.
În aprilie, 2013, Facebook a lansat Open Graph-ul care face căutarea mai uşoară şi mai ordonată, dar care nu oferă acces la conversaţiile publice. Astfel, conform lui Tom Waddington, developer pe InsideFacebook, hashtag-urile ar putea oferi această opţiune.
Waddington, a găsit în codul sursă a Facebook mai multe referinţe la hashtag-uri, de asemenea, http://facebook.com/hashtag redirecţionează spre Facebook şi nu o pagină 404, ceea ce ar însemna că Facebook-ul a rezervat această pagină pentru o lansare ulterioară.
Hashtag-ul, care iniţial era folosit în primele discuţii de pe internet, a fost popularizat de Twitter, dar este folosit atât de Tumblr, cât şi de achiziţia Facebook-ului: Instagram.
Tom Waddington, a descoperit din timp mai multe lucruri pe care Facebook ulterior le-a lansat dar şi lucruri care sunt testate, ca de exemplu: Facebook Wi-fi, posibilitatea creării grupurilor de către pagini sau butonul Want.
Sursa: InsideFacebook