Începând cu 2014 Instagram intra în familia aplicațiilor cu reclame pentru a genera mai multe fonduri.
Una dintre cele mai populare aplicații pentru dispozitive mobile, Instagram, va introduce reclame anul viitor, potrivit unor surse ale publicăției Wall Street Journal, citat de gândul.info.
Facebook a cumpărat anul trecut Instagram cu 1 miliard de dolari. Era de așteptat ca cea mai mare rețea de socializare online din lume să înceapă să câștige bani de pe urma acestei investiții.
Instagram a anunțat recent că a atins pragul de 150 milioane de utilizatori în fiecare lună. Circa 60% dintre aceștia sunt din afara SUA.
Potrivit lui Emily White, directorul operațional al Instagram, compania încearcă să găsească cea mai bună modalitate de a rula reclame fără a afecta experiența de utilizare a aplicației. „Vrem să facem bani pe termen lung, dar nu suntem presați pe termen scurt”, a declarat ea.
Directorul executiv, Kevin Systrom, a prezentat situația financiară a firmei în fața autorităților care au analizat achiziția Instagram de către Facebook. La momentul respectiv (august 2012), compania înregistra pierderi de 2,7 milioane de dolari şi avea 5 milioane de dolari în bancă.
Când a fost întrebat de un reprezentant al Department of Corporations cum face Instagram bani, şeful firmei a răspuns: „Este o întrebare foarte bună. Nu facem bani”.
Instagram face parte dintr-un nou val de firme din Silicon Valley care au venit cu idei cu priză mare la public, dar care nu au în spate şi un model de business.