De Ziua Internațională a Burgerului, Glovo Moldova pune pe masă nu doar cei mai delicioși burgeri, ci și câteva cifre savuroase despre preferințele culinare ale moldovenilor. În ultimele 12 luni, utilizatorii aplicației din țara noastră au comandat peste 26.000 de burgeri, adică un burger la fiecare 20 de minute. Cântărind în total peste 3.500 de kilograme, burgerii livrați de Glovo în Moldova înseamnă, practic, greutatea unui SUV de clasă medie sau a unui elefant african adult.
Apogeul poftelor s-a înregistrat pe 11 septembrie 2024, când s-au comandat 145 de burgeri într-o singură zi, iar luna iunie a fost perioada cu cele mai intense „craving-uri” burgeristice. Seara, la ora 19:00, este ora de vârf pentru aceste comenzi, iar sâmbăta este ziua preferată pentru un festin cu chiflă și carne suculentă.
Printre curiozitățile acestui top se numără și un utilizator din Chișinău care a comandat nu mai puțin de 63 de burgeri pe parcursul anului – un adevărat fan. Cea mai scumpă comandă care a inclus burgeri a ajuns la 2.500 de lei. La nivel regional, Moldova ocupă locul 2 în Europa de Sud-Est, devansată doar de România și înregistrând o creștere de 48 % față de anul trecut. În clasamentul global, Glovo a livrat peste 90 de milioane de burgeri, cu o creștere anuală de 16 %, cele mai pofticioase
țări fiind Spania, Italia, Polonia, România și Portugalia.
Topul preferințelor locale este condus de:
# cheeseburger;
# chicken burger;
# burger clasic.
„Burgerul rămâne una dintre cele mai populare alegeri ale utilizatorilor Glovo din Moldova. De Ziua Burgerului celebrăm nu doar acest preparat emblematic, ci și obiceiurile culinare în schimbare, spontaneitatea comenzilor și preferințele care ne conectează cu gusturile globale. Burgerul e rege și în Moldova”, a declarat Adriana Mironescu, managerul general al Glovo Moldova.
În perioada Burger Day, utilizatorii platformei Glovo pot beneficia de oferte generoase de la partenerii aplicației:
# GastroLAB Burgers FD, Kebab City Burgers oferă 20 % reducere la preparate combinate;
# Burger Craft, Ufo Burger – 15% reducere;
# Augusto Unotoro FD, Teatrul Gastronomic FD, Mozza FD, French Tacos – 30 % reducere.
Glovo continuă să aducă rapid și sigur la ușa utilizatorilor nu doar burgeri, ci și experiențe culinare personalizate, pentru orice
gust și oră din zi. Glovo este o aplicație de tip multi-categorie inovatoare care conectează utilizatorii cu afaceri și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate.
Viziunea Glovo este de a construi cel mai mare marketplace online pentru a oferi tuturor acces la orice în orașul lor în câteva minute. Fondată în 2015 în Barcelona, compania operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.