„Călătorești și câștigi!” este îndemnul Campaniei naționale de relansare a turismului local #NeamPornit, care are tot mai mulți susținători și o comunitate tot mai mare. Rețeaua de benzinării Petrom Moldova se alătură Maratonului #NeamPornit #Protejați – o activitate importantă în cadrul acțiunii de promovare a turismului local și a călătoriilor responsabile și va premia toți călătorii și promotorii destinațiilor turistice din Republica Moldova. Noul parteneriat a fost anunțat pe 24 iulie în cadrul unui eveniment online.

Campania #NeamPornit #Protejați a fost lansată de Agenția de Investiții din Moldova și are scopul de a promova și a susține relansarea graduală a turismului autohton prin respectarea măsurilor de protecție necesare pentru a preveni răspândirea COVID-19.

Rodica Verbeniuc, directoare generală, Agenția de Investiții: „Apreciem înalt ralierea companiilor din sectorul privat la campania națională #NeamPornit. Anume prin acest gest de solidaritate vor contribui la o acțiune de amploare și de impact național pentru a promova împreună potențialul turistic al țării. Sperăm că parteneriatul public-privat anunțat astăzi va fi urmat de alte companii cu responsabilitate socială corporatistă care activează în Republica Moldova, aducând plus valoare campaniei #NeamPornit și vor bucura prin premii participanții la maraton”.

Rețeaua de benzinării Petrom Moldova, care activează de 20 de ani pe piața autohtonă, este prima companie ce s-a alăturat inițiativei și a decis să premieze participanții Maratonului #NeamPornit #Protejați.

Andrei Leahu, șeful Serviciului Marketing Petrom Moldova: „Avem pliante în toate stațiile Petrom, care cuprind informații despre premiile pe care le oferim și cum pot fi ridicate. Premiile sunt legate strict de călătorii, de la cafea și sandvișuri până la carburanți gratis pentru a pune «Moldova în mișcare». De asemenea, avem un concurs, în parteneriat cu Vinăria Gogu, prin care vom premia cu vinuri 50 cele mai creative fotografii cu destinații turistice locale, plasate pe rețelele de socializare”.

Doritorii de a participa la concurs pot găsi pliantul în cele 81 de stații Petrom Moldova sau în format electronic pe site-ul companiei și pe pagina web: www.neampornit.map.md.

Pentru a se înscrie în cursa maratonului, participanții trebuie să facă o fotografie de la o locație turistică din cele cinci zone disponibile. Ulterior, trebuie să o plaseze pe rețelele de socializare cu hashtag-urile #Petrommd #Neampornit #Protejați și să prezinte aceste informații la una dintre stațiile PECO Petrom Moldova. Consistența premiilor depinde de numărul zonelor vizitate. Promoția va dura până la finele lunii septembrie.

Călătorii care nu au posibilitatea să treacă pe la stațiile Petrom pot promova în continuare destinațiile turistice pe care le vizitează pe rețelele de socializare și vor avea parte de premii simbolice oferite de Agenția de Investiții.

Viorel Barbănouă, partener al Profile Agency: „Le mulțumim celor care ne sugerează locații prin intermediul site-ului și ne bucurăm că oamenii arată cum călătoresc protejat. Avem câteva zeci de participanți care au făcut postări cu locațiile turistice vizitate. Am creat un Top 5 cei mai activi promotori ai campaniei, pe care i-am anunțat pe pagina noastră și vor fi premiați cu tricouri #NeamPornit”.

 

Pentru mai multe informații despre inițiativele campaniei, urmăriți pagina de Facebook NeamPornit sau pagina web www.neampornit.map.md.

Campania națională #NeamPornit a fost inițiată de Agenția de Investiții, instituție care promovează Moldova drept o destinație turistică cu experiențe autentice și neexplorate, pentru a diminua din efectele provocate de pandemia cu noul coronavirus. Campania este desfășurată în parteneriat cu Agenția Creativă „Publicis”, Magenta Consulting, Profile Agency și „Simpals”.