Ieri, 5 decembrie, Asociația Obștească „Ajută un Om” a lansat cea de-a cincea ediție a campaniei sociale „Cadoul din cutia de pantofi”. Cu susținerea Kaufland Moldova, organizatorii își propun în acest an să ajungă la peste 7 000 de copii, în special din mediul rural. Toți doritorii pot dona cutii în cele două magazine Kaufland din Chișinău, aflate pe strada Decebal, nr. 99/2 și bulevardul Mircea cel Bătrân, nr. 25/1.

Cunoscut în lumea întreagă și desfășurat în preajma sărbătorilor de iarnă, „Cadoul din cutia de pantofi” este un proiect social menit să aducă bucurii copiilor din familiile social-vulnerabile sau cei din orfelinate.

„În 2015 pentru prima dată am desfășurat proiectul și am acumulat 570 de cutii – un număr impresionant, ținând cont de faptul că a fost un proiect-pilot. Cu fiecare ediție, numărul cutiilor donate a crescut, iar cifra celor patru ani înseamnă peste 7 000 de cutii donate de cetățenii țării noastre și distribuite de noi în satele raioanelor Criuleni, Dubăsari, Nisporeni, Călărași, Strășeni, Ungheni, Șoldănești, Sângerei, Dondușeni, Cimișlia, dar și copiilor grav bolnavi internați în spitalele din Chișinău”, a menționat Doina Cernavca, director executiv al Asociației „Ajută un Om”.

1914571_1729183687315658_8208210771554304927_n

Să pregătești un cadou e mai simplu decât crezi: se ia o cutie de pantofi, se împachetează cu hârtie pentru cadouri, iar în cutie se pune tot ce aduce bucurie unui copil: rechizite școlare, jucării, obiecte de igienă personală, cărți, îmbrăcăminte nouă, dulciuri, iar pe cutia ambalată se menționează cui este destinată cutia (vârsta și sexul copilului).

„Spiritul sărbătorilor de iarnă ne aduc mai aproape de cei care au cea mai mare nevoie de noi. În acest an, Kaufland Moldova și-a asumat rolul de Moș Crăciun alături de Asociația «Ajută un Om» pentru a livra fericire și zâmbet pe chipurile copiilor din familii defavorizate. Noi trăim pentru generațiile viitoare, iar copii sunt mesaje vii a ceea ce facem și cum facem astăzi. Să fim un bun exemplu, pentru că doar prin implicare facem diferența”, a menționat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR manager Kaufland România și Republica Moldova.

49245632_2320106618223359_278796411766571008_n

Scopul acestui proiect social este cu sens dublu: susținerea copiilor social-vulnerabili, copiilor grav bolnavi și a copiilor abandonați pe de o parte și, la fel de important, reîntregirea familiei în momentul cumpărăturilor pentru a pregăti un cadou pentru un copil care chiar are nevoie de asta. Prin intermediul acestui proiect, ne dorim să împărtășim empatie și dragoste față de toți copiii, indiferent de apartenență etnică sau socială.

În acest an, proiectul a fost realizat cu suportul Kaufland Moldova, precum și a partenerilor Petrom, Grawe Carat, OK imobil și Trigor.

Roll-up cutia cu pantofi A4