Ne apropiem de sărbătorile de iarnă și lumea devine tot mai agitată. Consumatorii sunt tot mai dispuși să deschidă portofelul pentru cadouri, iar antreprenorii și marketerii tot mai preocupați să își scoată produsele în față.

De obicei, dacă nu ți-au mers vânzările pe durata anului, cu o strategie bine pusă la punct, ai șanse mari șanse să dai lovitura pe final de an. Pentru asta, însă, trebuie în primul rând să fii dispus să amâni vacanța până trec sărbătorile și în toată această perioadă să depui efort maximum. Cum?

Una dintre cele mai simple și rapide moduri de a obține vânzări este reclama Pay Per Click. Vom vedea peste tot: în feed-ul nostru de pe Facebook, pe bannerele Google, pe Instagram sau alte rețele sociale.

Reclama Pay Per Click, din traducere, înseamnă că plătești pentru fiecare click. Mai multe clickuri pe siteul tău = mai multe vânzări (dacă este bine pus la punct, desigur). Simplu, nu?

Iată și alte cinci motive de ce reclama PPC s-ar putea să funcționeze pentru absolut fiecare marketer sau antreprenor:

— investești proporțional

Dacă vrei să investești corect în publicitate de sărbători, să creezi campanii eficiente care aduc rezultate, atunci reclama PPC e cea mai potrivită opțiune. Investești în clickuri, iar clienții te răsplătesc cu cumpărături;

— vânzări aici și acum

I-ai atras atenția cu anunțul tău, a intrat pe site, a cumpărat. Două clickuri și doar câteva minute pentru a lua decizia. De atât e nevoie pentru a obține un nou client;

— plătești doar pentru clickuri

Atunci când creezi reclame PPC, știi concret pe ce se duc banii. În momentul când ceva nu funcționează, ai opțiunea de a opri totul, de a face analiza și de a corecta greșelile care se fac;

— nu trebuie să îți cauți tu clienții

Atunci când setezi o campanie Google Ads, de exemplu, nu trebuie să cauți tu clienții, dar vin ei la tine. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai totul setat pentru ca potențialii clienți să vadă și să acceseze în primul rând produsele sau serviciile tale. Atât;

— duci evidența rezultatelor mult mai ușor

Nu e nevoie să creezi formule magice sau strategii deocheate din multe etape. În cazul reclamei PPC, dacă nu ai clickuri, atunci e o problemă cu textul sau bannerul, iar dacă ai clickuri, dar nu ai vânzări, ai o problemă cu siteul sau pagina unde audiența aterizează.

Acum probabil te întrebi cum să creezi reclame care aduc mai multe clickuri pe Facebook, Google sau Instagram. Iar dacă deja ai multe clickuri, care însă nu aduc clienți, probabil te întrebi cum să îți creezi un site reușit.

Pe 6 decembrie, la Digital Park va avea loc PPC Day – Prima Conferință dedicată reclamelor Pay Per Click din Moldova.

Printre speakeri se regăsesc specialiști în reclame PPC și nu doar, care s-au făcut remarcabili pe piața locală, dar și în România: Ion Botnaru, Dumitru Slonovschi, Lia Pogolșa, Vadim Cușnir, Tudor Plăcintă, Dumitru Talmazan și alții. Aceștia vor vorbi despre experiența lor în promovarea serviciilor și produselor în mediul online și despre trendurile 2020, dar și despre cele mai comune greșeli pe care să nu le faci când setezi reclama PPC. Prezentările vor fi însoțite de patru studii de caz care vor demonstra eficiența și importanța reclamelor PPC în strategia de marketing a unei afaceri. Unul dintre studiile de caz va fi prezentat de către directorul de marketing a rețelei de magazine Darwin – Ion Botnaru.

Alte detalii despre ce planifică organizatorii pentru acest eveniment, dar și mai multe informații despre speakeri și temele abordate, pot fi găsite pe pagina de Facebook PPC Day și pe www.ppcday.md.

E o șansă bună de a învăța totul despre reclamele Pay Per Click, astfel încât de sărbători produsele tale să se vândă ca pâinea caldă.

cover-ppc-day-moldova