(foto) Aquatrade este compania care creează condiții extraordinare de muncă și oferă posibilități de creștere profesională în scurt timp a angajaților

main

Aquatrade este cea mai mare companie de distribuire a apei potabile din Moldova. Succesul acestei corporații de-
a lungul anilor este rezultatul unei echipe bine consolidate care își cunosc bine meseria. Fiecare angajat
reprezintă un element-cheie, fără de care tot mecanismul de funcționare a companiei nu ar produce un randament
sustenabil.

Aquatrade – compania care mereu vrea să fie prima

Fiecare angajat este individual în felul său, cu ale lui experiențe, cunoștințe și abilități care se încadrează perfect în matricea și conceptul funcțional al companiei. Mulți dintre cei care lucrează aici ani buni sunt de părere că Aquatrade este cel mai inovativ, durabil, progresiv și confortabil loc de muncă din țară.

IMG_9985

„Sunt în companie chiar de la înființarea acesteia. În acest răstimp totul s-a schimbat semnificativ. Permanent dezvoltăm capacitățile noastre logistice și tehnice pentru a fi în pas cu lumea tehnologizată, ne-a povestit Sergiu Grabovschi, team leader local, responsabil pe municipiul Bălți.

De aceeași părere este și șeful departamentului IT al Aquatrade, Andrei Volcov. „Lucrez aici timp de 10 ani. Țin minte de la ce am început. Inițial aveam doar un server pe care specialiștii de la noi l-au creat de sine stătător din mai multe piese. În prezent, avem 5 servere proprii care doar prelucrează informația. De asemenea, îmi amintesc cum expeditorii noștri realizau comenzile pe suport de hârtie, iar acum toți utilizează tablete performante. La Aquatrade mă motivează să lucrez datorită libertății de luare a deciziilor. Simt că sunt valoros și asta mă face să mă dezvolt în continuare. Prin urmare, niciodată nu m-am gândit să plec de aici, pentru că avem un colectiv minunat și prietenos. Mai mult, simt că această companie are potențial enorm de dezvoltare, persist stabilitate și posibilitatea de dezvoltare personală”, ne-a povestit Andrei Volcov.

IMG_9898

„Cel mai important lucru este că nu stăm pe loc. Întotdeauna avansăm și creăm mai multe căi de dezvoltare a companiei. La fel, operatorii noștri au devenit mai responsabili și mai profesioniști în relație cu clienții. De asemenea, nu mai puțin important este că nivelul și calitatea livrării s-au îmbunătățit. Asta înseamnă că noi livrăm mai rapid, iar clienții nu-și așteaptă comenzile mult timp”, a relatat Tatiana Pascaru, supervizoare în Call- Centru.

зз

Confort și relații bune cu colegii la lucru – cheia succesului în companie

Pe lângă modernizarea tehnologică a companiei, Aquatrade investește și în comoditatea angajaților. De aceea, anul trecut, a fost construit un nou sediu Call-Centru, în care confortul și atmosfera de lucru se află la cel mai înalt nivel.

IMG_9801

IMG_9874

„Clădirea în care ne aflăm acum e mult mai spațioasă și confortabilă. Chiar masa de lucru unde petrecem toată ziua e mult mai comodă. Am spațiu suficient pentru toate rechizitele de birou. Cel mai important lucru pe care l- am sesizat la scurt timp după mutare, este că sunetul e mai clar când vorbesc cu clientul la telefon. Sunt fericită să primesc apeluri de la clienți, nu doar atunci când trebuie să întocmesc comanda, dar și să aud aprecieri și mulțumiri pentru munca mea depusă. Acest lucru pentru mine e un semn elocvent că lucrez bine”, ne-a mărturisit Tatiana Țurcan, funcționară în departamentul Informare client.

IMG_9820

Toți sunt egali în fața directorilor

Compania Aquatrade ține foarte mult la fiecare angajat în particular. Atitudine respectuoasă, tratament egal și fără niciun fel de preferințe în rândul colaboratorilor. Aceste lucruri creează siguranță, încredere și relații foarte strânse între colegi, dar și la nivel de șefi și subalterni.

IMG_9816

Ana Ion, șefa depozitului ne-a comunicat despre atitudinea colegială foarte pozitivă pe care a simțit-o chiar la începutul carierei ei la Aquatrade.. „Când am venit cu 7 ani în urmă la Aquartade nu știam nimic despre această companie. Mi s-a propus să lucrez la depozit. M-am speriat inițial de volumul de lucru de aici. Însă colegii m-au ajutat să mă acomodez cu noua funcție.  În toată această perioadă, nu m-am confruntat vreodată cu neînțelegeri sau conflicte, atât cu șefii, cât și cu subalternii mei. Respectul reciproc este cheia succesului în orice relație dintre oameni. Și eu mă conduc după acest principiu”.

IMG_9988

IMG_9998

kimg 01 (4)

Elena Dubceac, operatoare tehnic, spune că colegii ei sunt ca a doua familie. „Relațiile de prietenie care sunt prezente zi de zi la locul de muncă mă face să vin la lucru fericită, pentru că știu cu certitudine, Aquatrade îmi este ca a doua familie. Nu am întâlnit nicăieri așa atitudine respectuoasă cum este aici. Directorii comunică lejer cu noi, nu există nicio doză de tensiune în această relație”.

„Încerc să fiu mereu alături de oamenii pe care îi conduc. Timp de 5 ani petrecuți în această companie am crescut profesional, ceea ce m-a ajutat să contribui și la dezvoltarea personală și profesională a mai multor oameni. Sunt om cinstit, corect cu cei din jur și prezint un exemplu de conduită prietenoasă în raport cu subalternii mei”, ne-a spus Andrei Nenco, team leader local, responsabil pe raioinul Fălești, Sîngerei, Florești.

IMG_9810

Aquatrade – locul unde crești permanent

Într-o astfel de atmosferă armonioasă fiecare angajat își simte importanța, ceea ce îi favorizează o ascensiune rapidă în carieră. Unii și-au început carierea la Aquatrade fiind contabili sau operatori simpli în Call-Centru, iar acum conduc aceste departamente.

 

Liudmila Scurtu este contabilă principală a companiei Aquatrade și activează aici timp de 9 ani: „Am fost angajată aici în calitate de contabilă, ulterior, am fost numită contabilă principală a companiei. Este o responsabilitate enormă care implică răspundere asupra tuturor deciziilor financiare.”

000

„Tot ce știu și ce pot în prezent asta e grație suportului oferit din partea companiei. Mi-au oferit timp suficient să învăț, să-mi dezvolt cunoștințele ca, ulterior, să le pot aplica în practică, și, totodată să dezvolt posibilitățile companiei. Acum m-am maturizat profesional. Inițial am început în calitate de operator în call-centru, apoi m-am transferat în departamentul care se ocupă cu datoriile clienților. Între timp, a apărut un nou departament, care nu era bine dezvoltat. Apoi am ieșit în concediu de maternitate. Când am revenit, era nevoie de o persoană în contabilitate și am devenit dispeceră superioară”, ne-a povestit Natalia Savca, contabilă, dispecera superioară, în departamentul de livrare 14200.

IMG_9850

Mai dificil i-a fost Nataliei Bîrliba să înfrunte noua funcție la Aquatrade, pentru că îi era incomod față de colegi. „De la început mi-a fost dificil să mă acomodez în noua funcție, cea de conducătoare a Call-Centrului. Fiindcă doar ieri eram operatoare și lucram cot la cot cu fetele, iar astăzi le sunt conducătoare. Cu toate acestea, sunt ambițioasă și corectă în raport cu toții, sunt consecventă și realizez la timp toate scopurile propuse  în virtutea provocărilor care apar în calea mea.”

IMG_9808

Și Cristina Vieru a beneficiat de creștere profesională în acei 3 ani de activitate la Aquatrade. „Am venit în calitate de operator telefonic în Departament logistică. Acolo verificam actele clienților care aveau datorii față de noi. Nu îmi era tare plăcut să-i apelez și să le aduc aminte de datorii. Acum sunt operator comercial. Este un lucru mai interesant, unde am aflat mai multe lucruri noi. Tocmai la Aquatrade într-adevăr am înțeles că îmi place domeniul economic, chiar dacă am studiat la universitate limbile străine”.

kimg 01 (29)

Compania „AquaTrade”  este cel mai mare distribuitor de apă potabilă din Moldova. A fost fondată în anul 2007. Se ocupă cu distribuirea și vânzarea de apă potabilă „ОМ”, apă minerală „Gura Căinarului”, apă carbogazoasă „Joy’s”  etc. În prezent, Companiei îi revine peste 70% din vînzările de apă potabilă și minerală și peste 60% de băuturi răcoritoare din țară.

popo

Compania operează in 2 domenii: pre-selling (vânzarea conform aranjamentului în prealabil); B2B (vânzarea către companii și persoane fizice).

IMG_9934

În companie activează circa 630 de persoane, iar vârsta medie a angajaților constituie 36 de ani.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente