Facebook a început să testeze o nouă modalitate de aranjare a informației în news feed atât în versiunile de mobil cât și de desktop. Astfel în curând noutățile ar putea să ne apară în funcție de anumite domenii specifice.
Inițial Facebook va furniza câteva nume de tematici precum: Animale, Politică, Călătorii, Filme și TV și Relații, scrie Mashable. Tematicile vor varia în funcție de diferite conturi. Fiecare utilizator va putea să aleagă domeniile de care este interesat mai mult și să renunțe la ele în momentul în care nu mai este interesat. Această funcție a fost testată de abia în Australia.
Atunci când selectezi un domeniu de care ești interesat, Facebook oferă utilizatorului o altă gamă de alegeri. De exemplu, dacă alegi „Animale”, atunci vei fi întrebat: „Ce animale preferi?”. Într-un test inițial, acest serviciu includea și opțiunea de a vedea știri de pe pagini care nu au fost apreciate de utilizator dar care se includ în categoriile selectate. Dezavantajul este că, deși conținutul pe care îl vezi în news feed este filtrat în funcție de interesele tale, vei putea ajunge la conținutul dorit printr-un extra click.