Acum câteva ore Facebook a anunțat lansarea unui nou buton destinat special pentru paginile ce aparțin unor organizații non-profit - butonul „Donate now” („Donează acum”), care va ușura comunicarea dintre donatori și organizațiile non-guvernamentale.

Apelurile la acțiune au devenit o parte importantă în cadrul diferitelor mișcări și manifestări online, mai ales dacă acestea se referă la domeniul social. Iată de ce Facebook a adăugat la sfârșitul lui 2014 opțiunea pentru utilizatorii săi – butonul „Call for action”. Acest buton îi direcționează pe utilizatorii Facebookului pe pagina oficială a proiectului sau către aplicație.

Butonul „Call for action” ajută la creșterea numărului de vizualizări și, eventual, promovarea mai intensivă a proiectului prin intermediul platformei Facebook. De asemenea, paginile de caritate și ale organizațiilor non-profit vor putea transforma acest buton în unul pentru donații. Astfel, organizațiile care funcționează în baza contribuțiilor de caritate vor putea mai ușor să-și administreze activitățile de fundraising, întrucât de asemenea îi redirecționează pe utilizatori înafara rețelei de socializare spre paginile oficiale ale mișcărilor. Aceasta este o mică schimbare pentru butonul „Donează” care îi orienta spre mișcarea din cadrul Facebookui, solicitând datele de plată pentru viitoarele achiziționări. Astfel, utilizatorilor nu le va mai fi frică să ofere datele sale de pe cardul de credit sau contul PayPal rețelei de socializare.

Prin urmare, organizațiile non-profit au acces la peste 1,5 miliarde de potențiali utilizatori-donatori. Mai multe detalii despre butoane pot fi găsite pe Facebook.