În urma concursului privind elaborarea logoului Ministerului Mediului care a fost lansat în luna aprilie a anului curent, într-un final a fost aprobat logoul autorității publice centrale de mediu din Moldova.
„Comitetul organizatoric a examinat materialele prezentate de către 21 de participanți la concurs și, conducându-se de prevederile Regulamentului concursului, a selectat lucrarea prezentată de către Agenția de reclamă „Promo-profit” în calitate de logo al Ministerului Mediului. A fost menționată concordanța indicilor conținutului, originalitatea, spiritul inovator învederate la configurația schiței de logo”, se arată într-un comunicat remis de instituție.
Conceptul câștigător este reprezentat prin mai multe simboluri grafice semnificative: apa-picătura, aerul – pasărea, soarele, frunza – vegetația, iar gama coloristică are trei culori de bază – roșu, galben și albastru, care are semnificații determinate.
Pentru realizarea identității vizuale a Ministerului, câștigătorul s-a ales cu un premiu în valoare de 5.000 de lei cu TVA inclus.
Alte lucrări care au participat în concurs: