RockIt este prima conferinţă focusată exclusiv pe comunicare online din Moldova. Rockit adună proprietari de afaceri, manageri de marketing, reprezentanți ai agenţiilor de publicitate, cât și persoane care doresc să își dezvolte abilități practice de promovare online.

Speakerii RockIT sunt:
1. Andrei Ursuleanu, Sales Manager la ThinkDigital Romania
2. Dmitrii Bulan, CEO la Media Contact
3. Vladimir Vieru, CEO la Magic-Web

15.50: Pauză, începe în 20 minute panelul de discuții.

15.49: Pentru brandurile mari nu e suficient ca doar o persoană să aibă grijă de Facebook, pentru una mică e ok, însă pentru brandurile care se respectă sunt 2-3 oameni în echipă.

15.48: Echipele de social media vor deveni din ce în ce mai mari. Acum cele mai multe sunt compuse din 1 persoană (40%) sau 2-3 (45%).

15.45: Fiți atent la context. Și identificați trandurile mici care apar. De ex. selfie. Se spune că un social media manager lucrează 24/24

15.44: Video e popular pe rețele, video de pe bloguri sau flashmoburi legate de branduri.

15.43: Pozele, imaginile și infograficile atrag oamenii. Persoanele s-au săturat de concursurile Pune un like, oamenii vor concursuri creative. Concursurile pe instragram au devenit mai intense.

15.40: Brandurile au nevoie de prieteni pe Facebook, brandurile trebuie să identifice avocații de brand, iar brandul trebuie să le atragă atenție Dar trebuie să fie atente, dacă nu se lucrează corect, avocații de brand pot aduce mult rău brandului.

Brandurile trebuie să lucreaze cu oamenii populari și cu influență de pe Facebook, atât cât și cu angajații sau persoane importante, care pot ajunge la alți oameni.

15.38: Facebook-ul poate ajuta la creșterea traficului, deja nu publici direct, dar prin Facebook redirecționezi. 192.000 utilizatori din Moldova sunt mobile.

Astfel materialele publicate pe Facebook trebuie adaptate pentru versiunea mobilă, de asemenea și site-urile trebuie să aibă versiunea mobilă.

15.37: Acum e în vogă storytelling, povești, utilizatorii consumă povești, nu mai vor bună dimineața sau un citat pe pagina de brand.

15.36: Publicitatea trebuie personalizată și targhetată, deja nu mai fucționează că brandul tău e cel mai bun

15.34: Crește numărul de oameni însă în același timp și datele cât mai diverse, de la olimpiadă până la maidan, astfel brandurile nu-și mai găsesc locurile în acest fel de news feed. Persoanele cam s-au săturat de un brand activ pe rețele, de ex. să fii adăugat fără permisiune într-un grup sau unghii colorate te adaugă în prieteni.

Brandurile trebuie deja să fie utile și să aducă plus de valoare.

15.33: Vladimir Vieru vorbește despre trendurile de acum de pe rețelele de socializare

15.32: Dacă aveți întrebări pentru speakeri scrieți pe twitter cu hashtah-ul: #rockitmoldova

15.32: Artur a devenit mai bun, va pune note pe odnoklassniki

15.29: Se va schimba interfața la odnoklassniki în 2014.

15.27: Odnoklassniki deja se schimbă, se va numi OK, și dacă cândva sloganul era: Găsește-ți colegii de clasă, timp de 7 ani, cine a avut de găsit și i-au găsit pe toți acum deja sloganul e: Familia e acolo unde e OK, Prietenii sunt acolo unde e OK.

15.24: Audiența de pe odnoklassniki nu este stricată cu trucuri de marketing, oamenii sunt buni și deschiși spre orice brand.

15.22: Utilizatorii de odnoklassniki deobicei nu spun că au aflat anumite lucruri de acolo deoarece nu este cool, ei preferă să indice altceva, asta din perspectiva promovării și a publicității

15.20: Facebook-ul are utilizatori deștepți, iar Odnoklassniki e mai mult familial, mai blând, mai bun. Facebook e ca la lucru, iar Odnoklassniki e ca acasă.

15.18: Cei mai activi utilizatori de odnoklassniki sunt între 25-35, iar în Moldova cei mai mulți până la 25 ani. (date TNS și Gemius)

15.17. Odnoklassniki are 125 milioane de utilizatori verificați, în Moldova e 1,6 milioane

15.15: Cei mai mulți bani odnoklassniki fac din vânzarea de cadouri, apoi din jocuri și în al treilea rând din publicitate

15.12: Odnoklassniki este creat pe sistem de gamification, pentru diferite lucruri primești puncte și premii, de ex, dacă folosești versiunea mobilă, obții mai multe lucruri, astfel poți folosi odnoklassniki la lucru și șeful să nu vadă.

15.08: Andrei a vorbit în engleză, iar Dmitrii în rusă, deși s-a anunțat inițial că toți vor vorbi în engleză.

15.07: Dmitrii arată un video despre angajații fericiți de la odnoklassniki, unul spune că e nespus de bucuros că lucrează la un site din primele 100 din lume

15.05: La întrebarea cine folosește odnoklassniki în fiece zi, în sală s-au ridicat doar câteva mâini

15.03: Dimitrii Bulan vorbește despre odnoklassniki

15.02. În Moldova sunt aproximativ 380 mii de utilizatori, în România peste 4 milioane. Artur Gurău a întrebat atunci care e sensul unei targhetări atât de amănunține, iar Andrei a spus că trebuie să ajungi la cei care îți trebuiesc și pentru asta îți trebuiește ceva foarte segmentat.

15.00: Înainte de a începe o campanie trebuie să te gândești ce vrei să faci cu pagina ta, iar când îți setezi obiectivele nu vă concentrați pe cantitate de ex: numărul de like-uri, ci gândiți-vă la fanii calitativi care să-i transformați în ambasadori ai brandului.

14:58: Pe o pagină merue trebuie să ai două feluri de campanii, obișnuite ca să impui conținutul utilizatorului tău și premium ads care să ajungă la utilizatori la care nu poți ajunge în mod obișnuit.

14.40: Andrei Ursuleanu de la ThinkDigital și-a început discursul, și vorbește despre formele de publicitate pe Facebook