În ultimul timp toată publicitatea mașinilor are aceleași elemente de inspirație: dubstep, detalii lucioase, femei sexy pe planul doi, dar nu și de data aceasta, dar nu și când se filmează Beyonce pentru Toyota.
În noua publicitate ”Get Going” de la Toyota, timp de 30 de secunde este povestită întreaga istorie a lui Beyonce, de la copil în fața oglinzii la diva care este acum. The Gloss scrie că aceasta este una din cele mai inspiraționale spoturi apărute în ultimul timp, iar Knowles apare perfect în rolul de model pentru tinerii din zilele noastre, care trebuie să creadă în forțele proprii și să muncească mult pentru a ajunge în top.
Probabil alegerea făcută de Toyota a fost influențată de cele 68% pe care le reprezintă femeile în achiziționarea mașinilor. Aceștia au știut foarte bine care este statutul pe care-l ocupă acum Beyonce, iar femeile care o plac sunt văzute mai puternice, capabile să decidă singure atunci când vine vorba de alegerea calului pe patru roți.