Air Moldova, despre reținerea celor două aeronave în Turcia: „Acest caz este un atac raider”

Air Moldova
Foto:airmoldova.md

Compania aeriană Air Moldova a venit cu un comentariu în urma reținerii celor două aeronave ale sale pe aeroportul din Antalya, Turcia. Reprezentanții companiei menționează că această situație „este rezultatul administrării a unui management defectuos, în frunte cu unul din foștii directori Air Moldova” și că sunt „convinși că acest caz este un atac raider asupra Air Moldova”.

„Situația care a dus la perturbarea orarului de zbor și blocării aeronavelor Air Moldova pe aeroportul din Antalya este rezultatul administrării a unui management defectuos, în frunte cu unul din foștii Directori Air Moldova, atunci când Air Moldova era întreprindere de stat”, se menționează în comunicatul companiei.

De asemenea, Air Moldova subliniază că: „Contractul cu agentul din Turcia, prin care se invocă aceste «pretenții financiare» încheiat la 21.06.2013., până la întreruperea acestuia, a fost reziliat în 2017. La rezilierea acestui contract, nu au fost atestate anumite datorii din partea Air Moldova față de prestator, în acest sens au fost semnate și acte de decontări reciproce care denotă lipsa datoriilor”.

Reprezentații companiei specifică faptul că verificările au arătat că datoriile invocate aparțin unui alt agent economic din Republica Moldova, și că acel agent economic nu își mai desfășoară activitatea comercială în prezent. Iar ulterior, acea datorie a fost adjudecata companiei Air Moldova de către instanța Turcă.


Pe 4 iunie, compania aeriană Air Moldova a informat că un avion al companiei sale nu a putut decola de pe Aeroportul din Antalya, Turcia, din cauza unor „pretinse datorii”. Acest lucru a cauzat rețineri ale mai multor curse aeriene.

În urma amânării zborurilor, sute de persoane au rămas blocate pe Aeroportul din Antalya. Una dintre pasagerele cursei, care trebuia să ajungă pe 4 iunie la Chișinău, a povestit pentru #diez situația din Aeroportul Antalya, menționând că sunt peste 300 de pasageri care nu au putut ajunge acasă, iar reprezentanții companiei Air Moldova „i-au lăsat în aeroport, fără a le explica vreun cuvânt despre ceea ce se întâmplă”.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente