UEFA a premiat Federația Moldovenească de Fotbal cu distincția pentru cel mai creativ și inovativ proiect cu implicarea și atragerea fanilor în fotbal. FMF a participat în categoria „Best Fan Engagement” cu proiectul „Susținem Echipa Naționala împreună cu Carla’s Dreams”.
Proiectul Moldovei a a fost desemnată câștigător dintre cele 81 de proiecte trimise la concurs de către asociațiile naționale, evaluate de o comisie specială UEFA în domeniul marketingului.
Ceremonia de premiere în domeniul marketingului și promovării fotbalului în Europa în cadrul UEFA Kiss Marketing Awards 2016 a avut loc ieri, 24 noiembrie, la Atena, Grecia.
Reamintim că, FMF a organizat pe 5 septembrie, la stadionul Zimbru din Chișinău, un concert de excepție cu scopul de a susţine naţionala Moldovei. La evenimentul susținut în fața a peste 10.000 de spectatori au concertat mai mulţi artişti renumiţi din Moldova, iar capul de afiș a fost intrarea în scenă a trupei Carla’s Dreams. În așa mod una dintre cele mai îndrăgite formații muzicale din țara noastră a încurajat jucătorii selecționatei Moldovei, care în acea seară au debutat la Cardiff contra Țării Galilor în preliminariile Campionatului Mondial 2018. După încheierea concertului miile de suporteri au avut posibilitatea să urmărească meciul în direct pe ecranele uriașe instalate în incinta arenei sportive.
FMF a fost reprezentată la UEFA Kiss Marketing Awards 2016 de către Leonid Oleinicenco, Director Executiv, și Serghei Barcari, Specialist Marketing.