Vinăria Purcari lansează campania #vindinmoldova, care își pune ca scop popularizarea vinurilor din Republica Moldova în România.
Campania vine pe valul unei simpatii generoase de care au dat dovadă românii față de vinificatorii din Republica Moldova, ca urmare a embargoului din 10 septembrie impus de Rusia.
„Prin această campanie ne aducem recunoștința față de suportul necondiționat demonstrat de România în aceste timpuri grele. România a fost întotdeauna o piață cheie pentru Vinăria Purcari, importanța căreia a crescut și mai mult odată cu restricțiile impuse de Rusia. Reacția românilor este una absolut admirabilă și prin această campanie ne propunem să celebrăm unitatea celor două maluri ale Prutului. După poduri de flori, sperăm să avem și poduri de vin”, declară Victor Bostan, CEO Vinăria Purcari.
În pofida situației critice în care s-a pomenit întreaga ramură vinicolă din Moldova, campania adoptă un ton foarte pozitiv. “Ne-am propus să facem puțin haz de necaz, și să ne axăm pe un mesaj care ar celebra unitatea celor două maluri, dar și micile diferențe, deseori haioase, care ne caracterizează. În același timp, îndemnăm prietenii noștri din România să continue să susțină Moldova și vinurile noastre, pentru că, vorba campaniei, vinul apă nu se face“, comentează Tatiana Denisenco, Director Marketing.
Vinăria Purcari invită românii de pretudindeni să se alăture campaniei și să ne trimită mesajele lor prin intermediul [email protected], http://www.purcari.md/vindinmoldova/ sau prin rețelele de socializare utilizând hashtag-ul #vindinmoldova. Cele mai inspirate mesaje vor fi premiate și promovate activ de Purcari.