Ce s-ar întâmpla dacă oamenii obișnuiți ar începe să participe în publicitatea produselor comercializate, furându-le astfel, pâinea modelelor?
Companiile de publicitate de mult timp se luptă pentru naturalețe în reclamele lor. Branduri ca Dove, fotografi ca Matt Blum și Jade Beall, vor ca cei de pe copertă să fie cât mai aproape de consumatorul lor. Imaginile care apar tot mai des, vor modele, departe de standardele 90-60-90, fără exces de machiaj și photoshop. Dar până acum, aceste proiecte au fost dedicate doar femeilor.
Ziarul britanic ”The Sun” a remarcat această nedreptate. Deoarece în publicitatea de lenjerie pentru bărbați, avem parte de modele musculare, care nu sunt nici pe departe, felul în care arată bărbații noștri. Redacția ziarului a invitat patru cititori să participe într-o sesiune foto neobișnuită: cum ar arăta bărbații obișnuiți în reclama lenjerie de corp.
Sursa: adme