Cea mai eficientă publicitate este pe site-urile porno

maxresdefault
Foto:30% din traficul de date generat de utilizatorii internetului sunt consumatori de content pornografic.

Porno este probabil cel mai mare generator de trafic pe www. Dar ar plasa compania ta, publicitate pe site-uri pentru adulți? Răspuns la această întrebare – și, în general, despre plasarea anunțurilor în zona „roșie” a internetului, ne povestește blogul eat24hours.com.

Pentru început trebuie de specificat că Eat24Hours – nu este un proiect obișnuit. Băieții care se ocupă de vânzarea produselor alimentare, inițial planificau să nu folosească nici o formă de publicitate directă. Și asta nu este de mirare, deoarece proiectului nu a atras nici un ban investițional. Dar compania a devenit mai mult sau mai puțin profitabilă și astfel ei decis să schimbe strategia de marketing. Acum, ei plasează publicitatea în exclusivitate pe site-urile porno. Marketologii startap-ului cred că aceasta este cea mai eficientă metodă.

cqY5Nln

 

Cu toate acestea, regula publicității nu funcționează pentru toată lumea. Pur și simplu Eat24 este foarte îndrăgit de starurile porno, și răspunsul la întrebarea ”unde s-ar putea amplasa publicitate?”, a venit de la sine. Pentru început băieții au vrut să afle ce înseamnă în general publicitatea pe site-urile porno. Iată ce au descoperit:

# 1. 30% din traficul de date generat de utilizatorii internetului sunt consumatori de content pornografic. Până veți termina de citit acest articol 197.806 de oameni vor vizita pagini cu un specific matur.

#2. 40 de milioane de americani vizitează regulat site-uri porno. 2/3 din numărul total de fani sunt bărbați. 70% dintre ei – au vârsta cuprinsă între18 și 24 de ani.

# 3. Sexul este popular mai în spre seară. 85% din traficul „sexual” se urmărește între orele 19:00 și 03:00.

# 4. Cea mai mare parte a utilizatorilor de pe internet, găsesc porno de pe Google și Facebook, chiar dacă acestea au obosit deja să lupte împotriva acestui fenomen.

ortWmDN

 

A devenit business-ul profitabil după aceasta? Iată concluziile departamentului de marketing Eat24Hour:

# 1. S-ar părea ca un banner pe pornosite ar costa foarte scump, doar traficul este atât de mare. Cu toate acestea Eat24Hour a calculat că o postarea pe site-urile porno, ar costa în mediu, de 10 ori mai ieftin decât pe site-urile mediatice (sau click-urile de la Google).

# 2. Vor fi mulțumiți de publicitatea pe site-urile porno, cei care vor un succes rapid. Numărul vizitelor pe aceste site-uri este enorm. Uneori banner-ul stă în fața utilizatorilor până acesta nu închide pagina. Deci, pentru proprietarii care nu se tem de reputația lor cu publicitate pe site-uri porno redtube sau xvideos.com – sunt cea mai bună soluție.

# 3.  Apariția bannerelor de la concurenți este exclusă! Și probabilitatea este de 99,9 %. Pe acestea apare doar publicitatea altor site-uri porno cu plată sau a celor care vând tot felul de accesorii și jucării pentru cei cu imaginație.

# 4. Dacă de exemplu vrei să faci publicitate la alimente, ca și în cazul celor de la Eat24hours, atunci cea mai indicată imagine este cum o femeie care se delectează cu o banană. De asemenea, sunt bune alimentele a căror dimensiune sau formă pot trezi asocieri perverse.

GYNltrm

 

# 5. Nu trebuie să postezi banner-ele tale pe pagina principală. Asta aproape nu funcționează niciodată. Oamenii fac click pe imagine cu alimente, doar după ce își satisfac curiozitatea inițială.

# 6. Clientii care au venit la Eat24 prin intermediul site-urilor porno, au fost mai loiali, decât cei care au venit prin intermediul Facebook-ului.

Sursa: siliconrus

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autor:Nata Andreev
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente