Brandul american de tablete de cereale Nature Valley a creat un spot social, prin care încearcă să sporească atenția generațiilor mai tinere asupra însemnătății copilăriei lor. Astfel, trei generații de persoane au fost întrebate despre bucuriile copilăriei – ce făceau ei în timpul liber, aceștia povestind despre plimbările sale, jocurile pe-afară. Cea mai tânără generație însă povestea doar despre aventurile sale la calculator.
„Aș muri, dacă nu aș avea o tabletă lângă mine”, spune o fetiță din generația mai tânără, demonstrând o dată în plus că cei mici sunt atașați și obișnuiți prea mult cu tehnologiile și rodul produselor lor.
Întrebarea era una simplă – „Când erai mic, ce obișnuiai să faci ca să te distrezi?”. Generațiile mai în vârstă povestesc cum mergeau cu prietenii la cules coacăză, la săniuș, la pescuit și la jucat baschet.
Atunci când generația mai tânără a început a povesti activitățile sale, muzica mai veselă ce suna pe fundal brusc se oprește. Din următoarele minute, devine clar că, copiii nu se bălăcesc în apă și nu fug prin soare, ci doar petrec timpul în fața dispozitivelor tehnologice. „Eu uit că sunt în casă, că am părinți, o soră, un câine. Mă gândesc doar la faptul că joc acum”, spune un băiețel.
Deși brandul încearcă să vândă produsele sale, mesajul publicității este unul puternic. „Natura mereu a fost o parte a copilăriei. Să avem grijă să nu se oprească la noi”, punctează publicitatea. Copiii trebuie să purceadă la redescoperit natura.