La București a avut loc un eveniment de promovare a brandului turistic al Republicii Moldova, la care au fost prezentate tradițiile, frumusețea regiunilor rurale, dar și gastronomia autentică cu vinuri recunoscute în întreaga lume.
Restaurantul Vatra Neamului din București a găzduit evenimentul de lansare a proiectului „Descoperă Brandul Turistic al R.Moldova”. Acesta a fost organizat de către Asociația Națională pentru Turismul Receptor din Moldova, cu susţinerea proiectului USAID CEED II și în parteneriat cu Centrul Cultural „Vatra”.
Fiind clasată în 2014 de Lonely Planet ca fiind prima printre destinațiile turistice neexplorate în Europa, Republica Moldova și-a lansat prima campanie internațională de promovare a noului Brand Turistic. Evenimentul de la București face parte din campanie și a avut ca scop prezentarea tradițiilor, frumuseții regiunilor rurale, dar și gastronomiei autentice cu vinuri recunoscute în întreaga lume.
La eveniment au participat Ambasadorul Republicii Moldova la București, domnul Iurie Reniță, Înaltul Reprezentant al Guvernului României pentru R. Moldova, Doamna Iuliana Gorea-Costin, Directorul General al Agenției Turismului din Republica Moldova, Nicolae Platon și omologul său român, doamna Simona Allice Man, Ministrul delegat pentru Relaţia cu Parlamentul, Eugen Nicolicea, Consilier al Prim-ministrului, Corneliu Vișoianu, Președinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român, Ioan Lucian, Director General TVR Internațional, Cristina Leorent, Secretariat General al Guvernului României, Sorin Stanciu și alți reprezentanți ai corpului diplomatic acreditat la București, importanți oameni de afaceri din România și Republica Moldova, reprezentanți ai mass-media din Romania.
Invitații au avut ocazia sa cunoască Republica Moldova ca destinație turistică și să se familiarizeze cu brandul turistic al Republicii Moldova. Evenimentul a culminat cu o degustare de vinuri moldovenești.