(video) Nata Albot a devenit ambasadoarea Iutta a Basarabiei

IMG_9522-533×800
Foto:PC: Florin Tabirta

Iutta, brandul românesc cu motive de inspirație tradițională, continuă inițiativa internațională de strângere de doruri alături de Nata Albot, aleasă cu această ocazie Ambasadoare a Basarabiei.

Campania lansată pe www.dorderomanesc.ro se va desfășura pe o perioadă de 10 săptămâni ce corespund celor 10 regiuni geografice ale României.

Care e dorul tău? De la această întrebare s-a născut ideea campaniei „Dor de românesc”, ce poartă chiar numele celei mai îndrăgite colecții Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se dorește unificarea trăirilor puternice în plan național și colecționarea lor într-un loc comun. Dorul fiecărui participant la campanie va contribui la sublinierea individualității acestui sentiment ce ne caracterizează ca popor și a aspectelor culturale comune. Dor de un loc, o stare, un om, de o experiență. Câștigătorul final va primi geanta de voiaj „Dor călător”, concepută săptămânal, împreună cu participanții acestei campanii, și va fi invitat într-un tur fotografic al României pentru scrierea unui jurnal de călătorie.

10609569_10203496742851035_1447978466649062740_nAcestui proiect i se vor alătura 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale țării – femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea, ritmurile vibrante cu momentele de calm, profesia cu familia, pasiunile cu prieteniile. Prin această campanie, fiecărei regiuni și ambasadoare li se vor acorda câte o săptămână plină de povești și doruri. Astfel, cele șapte zile dedicate Basarabiei o au în centru pe jurnalista și producătoarea Nata Albot, organizatoarea numeroaselor festivaluri precum „Ia Mania”, „Mai dulce” și fondatoarea Asociației „K lumea”, ce au ca obiectiv comun promovarea tradițiilor românești în Republica Moldova, unde acestea au fost neglijate timp de mai multe decenii.

Nata își iubește țara și tradițiile și le ia peste tot pe unde merge. De un an este stabilită la Montreal, unde a ales să își scrie aventura vieții de la zero și să promoveze intens imaginea patriei sale. Datorită acesteia, ia românească, mămăliga și mărțișorul au devenit cuvinte noi în vocabularul canadienilor pe care îi cunoaște și îi molipsește de dragoste pentru românesc.

Nata Albot, Ambasadoare Basarabia, declară: „Fiecare, dacă simte măcar un pic românește, își alege propriile doruri pe care să le aducă în lume.(..) Eu mă pricep să gătesc lucruri prin care lumea să mă cunoască, să țină minte ca eu nu vin din Maldive și nici din Mongolia. Eu vin din (Rep.) Moldova.”

Mai multe detalii despre campanie poți citi aici.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Olesea Cember
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente