Noile colecții ale designerilor moldoveni vor fi prezentate în ediția de toamnă a Fashion Walk 2014

IMG_8205
Foto:Din ♥ branduri din Moldova - Ediția precedentă

Cea de a sasea ediție a prezentării de modă sub egida „Din Inimă branduri de Moldova” va reuni peste 30 de branduri autohtone de succes. Modelele „Fall in love Fashion Walk 2014” vor fi, ca de obicei, femei celebre, de afaceri şi din domeniul politic, alături de membrele Clubului Internaţional al Femeilor din Moldova (CIFM).

Prezentarea se va desfășura la 20 septembrie curent, la Palatul Republicii, începând cu orele 17.00. La ediția curentă a Fashion Walk vor fi prezente 30 branduri autohtone de succes, reunite sub brandul „Din inimă”. Biletele pentru acest eveniment se pot procura pe adresa Mitropolit Petru Movila 23/9, telefon de contact 022242113, www.fest.md si pe www.iticket.md

Din inimă a devenit un brand recunoscut în rândul consumatorilor moldoveni, produsele sale fiind purtate în prezent de celebrități din Moldova pe panouri publicitare și la emisiuni TV, iar mulți moldoveni bine-cunoscuți au defilat în calitate de modele la prezentările de modă.

Ediția curentă, „Din inimă” va avea 3 „ambasadori ai brandurilor” – Ministrul Culturii, Monica Babuc; sotia Ambasadorului SUA in Moldova, Mary Moser și Ambasadoarea Suediei în Moldova, Ingrid Tersman. Scopul campaniei este de a promova brandurile autohtone și de a dezvolta mândria consumatorilor moldoveni faţă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de producere locală.

Campania „Din Inimă”, lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II contribuie la dezvoltarea brandurilor locale de modă, care reprezintă produsele cu cea mai înaltă valoare adăugată ale unei industrii ce oferă locuri de muncă unui număr de peste 20.000 de femei.

 

 

Din ♥ branduri din Moldova - Ediția precedentă
Din ♥ branduri din Moldova – Ediția precedentă

În prezent 24 de întreprinderi produc și vând îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă 14% din industrie. Companiile participante au învățat să colaboreze pentru a se bucura de rezultatele promovării în comun. Companiile participante la Din inima contribuie în prezent cu peste 70% din bugetul de promovare, iar fiecare dolar cheltuit pentru marketing a determinat o creștere a vânzărilor cu 65$. În cele din urmă, numărul membrilor Asociației Patronale a Industriei Ușoare s-a dublat de la 37 la 88 de companii.

În fiecare sezon, campania „Din inima” este lansată cu o prezentare de modă “Fashion Walk”, organizată de Clubul Internațional al Femeilor, în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS). Până în prezent, peste 40 de branduri locale au participat la campanie, prezentându-și colecțiile la fashion show.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente