În loc să folosească modele consacrate pentru colecţia pe care o va lansa în toamnă, Marc Jacobs a ales pasionaţi de modă pentru campania sa, prin intermediul unui casting organizat pe Instagram.
Aproape 70.000 de persoane au postat poze pe Instagram sau Twitter cu hashtagul #CastMeMarc. Castingul a fost făcut pentru a găsi feţe noi, proaspete şi interesante din întreaga lume şi de a le oferi unor simpli anonimi şansa de a deveni modele pentru o casă de modă foarte cunoscută, relatează adevărul.ro.
Noii designeri ai colecţiei, Luella Bartley şi Kattie Hillier, au lucrat împreună cu directorul de casting Anita Bitton pentru a alege 30 de finalişti, dintre care au fost desemnaţi 9 câştigatori. Modelele de ocazie arată spectaculos şi inedit, exact cum spera Marc Jacobs, creatorul de modă descriind finaliştii drept “modele colorate cu personalităţi dinamice”, într-un interviu acordat pentru WWD.