Linella impresionează cu o nouă campanie de imagine

cover-video-Campania-2023-Linella-Ytube-1920x1080px-copy

Pentru Linella a devenit deja o tradiție ca în fiecare an, pentru a celebra aniversarea companiei, să lanseze o campanie de imagine în care să premieze fidelitatea clienților săi. În acest an Linella marchează cei 22 de ani de activitate cu o campanie de imagine intitulată – „Drumul spre casă trece pe la Linella”.  Elementul de bază al acestei campanii este spotul video care continuă să primească aprecieri din partea publicului.

Muzica și talentul a trei artiști de calibru s-a împletit într-un mod armonios, formând ceva cu totul unic. Zdob și Zdub, Cleopatra Stratan și Gabriel Nebunu au reușit să pună în lumină diversitatea și bogăția culturală a Moldovei, contribuind la realizarea unei piese memorabile ce rezonează cu valorile Linella.  

„Linella continuă să fie un reper în viața multor oameni și indiferent de destinație, fiecare călătorie către casă are o oprire specială – Linella. Mesajul campaniei este unul cu care mulți dintre noi se pot identifica și sugerează ideea că, înainte de a ajunge în sânul familiei, mulți dintre noi fac o oprire la Linella, locul unde ne umplem sacoșele cu delicatese pentru cei dragi. Prin intermediul spotului ne-am propus să transmitem ideea că Linella este mult mai mult decât un loc unde faci cumpărături – este locul unde te simți ca acasă, unde tradițiile și modernitatea se întâlnesc, oferind clientului o experiență unică, iar fiecare produs adăugat în coș te apropie de sentimentul de acasă”, a menționat Mihaela Dragan, director marketing Linella.

Odată cu lansarea campaniei, Linella a anunțat că premiază  fidelitatea cumpărătorilor. Peste 5600 de premii vor merge către cumpărătorii fideli – torbe eco, umbrele marca Linella, vouchere de cumpărături, televizoare și 3 mașini Toyota Yaris Cross. 

Perioada campaniei 12 octombrie – 20 decembrie 

Compania anunță că orice client Linella care își face cumpărăturile în această perioadă de cel puțin 200 de lei pe un singur bon fiscal, în care să se regăsească minim două produse din revista promoțională și/sau flyer săptămânal, se poate înregistra în tombola Linella.

Linella este o rețea sută la sută națională ce promovează comerțul modern în Republica Moldova. La cei 22 de ani de activitate, compania anunță că a deschis peste 150 de magazine, fiind prezentți în toate raioanele țării. 

Rețeaua de magazine s-a remarcat prin investiții atât în economie, cât și în societate: de la susținerea producătorilor moldoveni, până la investiții în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă, pentru un viitor mai bun. Compania face investiţii permanente în tehnologii performante și continuă să se orienteze spre calitate, diversitate, servire calitativă şi preţuri avantajoase, pentru a oferi consumatorilor o experienţă plăcută la cumpărături. 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente