Republica Moldova a câștigat premiul pentru cea mai bună campanie de țară – „Moldova for Peace/Moldova pentru Pace” la categoria „Best Citizen Engagement” în cadrul conferinței internaționale City Nation Place, organizată pe 9-10 noiembrie la Londra, Marea Britanie. Campania națională a fost înregistrată pentru participare de către Agenția de Investiții, care a reprezentat Republica Moldova la City Nation Place.
Republica Moldova a câștigat premiul pentru cea mai bună campanie de țară – „Moldova for Peace/Moldova pentru Pace” la categoria „Best Citizen Engagement” în cadrul conferinței internaționale City Nation Place, organizată pe 9-10 noiembrie la Londra, Marea Britanie. Campania națională a fost înregistrată pentru participare de către Agenția de Investiții, care a reprezentat Republica Moldova la City Nation Place.
După primele două luni de la lansarea campaniei, Moldova pentru Pace și diferitele sale campanii tematice au produs:
# peste 100 000 de materiale tipărite în română, rusă și ucraineană;
# peste 30 de spoturi video, reclame TV și testimoniale video;
# zeci de panouri publicitare, bannere și ecrane digitale în stațiile de transport public.
Valoarea totală a campaniei este estimată la 100 000 de euro, contribuție pro-bono a comunității creative din Moldova. Aceste eforturi au ajuns la aproximativ 2 milioane de oameni din întreaga țară și nu numai.
„Moldova for Peace/Moldova pentru Pace” a fost dezvoltată de Asociația Companiilor de Creație COR și Proiectul Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID și Suedia, reunind încă din 26 februarie, 15 agenții de comunicare, design, media și producție video, zeci de liber profesioniști și reprezentanți de la cele mai înalte niveluri ale Guvernului Republicii Moldova pentru a crea o campanie de susținere pentru refugiații din Ucraina.