Votat și decis – StarNet este Brandul Anului 2020 în categoria Telecomunicații. În acest weekend, proiectul „Top Branduri” al revistei Vip Magazin a desemnat cele mai curajoase branduri care au susținut cu brio „examenul” anului 2020, iar StarNet s-a aflat printre învingători. Titlul le-a fost oferit pentru succesele remarcabile și serviciile prestate la cel mai înalt nivel.
Într-un an care a pus la grea încercare oamenii și afacerile de pe întreg mapamondul, compania a reușit să extindă aria de acoperire a rețelei StarNet și să realizeze multe proiecte frumoase, proiecte cu impact pozitiv asupra mediului de afaceri și a societății.
„Pentru StarNet, 2020 a fost un an al adevăraților eroi. Un an în care am demonstrat că putem oferi mai mult decât cele mai bune servicii telecom din țară și conexiune cu cei dragi. A fost un an în care ne-am echipat cu măști, costume de protecție și mult curaj și am desfășurat acțiuni de caritate una după alta pentru a oferi suport în lupta anti-Covid atât sistemului medical din țară, cât și pacienților.
Cu siguranță, 2020 a fost un an al provocărilor. Însă acest fapt nu ne-a determinat să lăsăm mâinile în jos. Dimpotrivă, toate aceste provocări ne-au consolidat echipa, ne-au ajutat să devenim mai buni, mai puternici și mai creativi în găsirea soluțiilor pentru probleme de orice fel”, a menționat Alexandru Machedon, președintele concernului StarNet.
„Top Branduri” este un proiect al revistei Vip Magazin, care se află la cea de-a 11-a ediție și are scopul de a premia cele mai bune branduri din țară. Selecția acestora are loc prin intermediul unui voting online și prin decizia unei echipe de experți în domeniu.
Într-un articol pe blogul său, echipa StarNet mulțumește tuturor membrilor familiei sale pentru loialitate, încredere și suportul oferit. Acest titlu le confirmă încă o dată activitățile desfășurate sunt apreciate și îi motivează să devină încă mai buni, mai rapizi și mai puternici.