Statul angajează specialiști în mai multe domenii. Grăbește-te să depui CV-ul

angajare

Sunteți în căutarea unui nou post de muncă în sectorul public? Aveți experiență suficientă pentru a face față noilor provocări? Atunci posturile vacante de mai jos vă pot oferi noi oportunități de creștere profesională.a

Consultant principal în Secția tehnologii informaționale din cadrul Direcției tehnologii și comunicații, Chișinău

Data-limită de depunere a documentelor: 25.07.2018

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:

Natalia Grosu, nr de telefon: 022820574
E-mail: [email protected]
Adresa: bd. Ștefan cel Mare și Sfînt 105

Tip de angajare: Pe perioada nedeterminată

Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

#studii superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul tehnologiei informaționale;

#certificate de perfecționare profesională în domeniul de competență va constitui un avantaj;

#cunoașterea legislaţiei de domeniu a Republicii Moldova și a actelor normative interne;

#posedarea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);

#posedarea aplicațiilor Microsoft Office și a sistemelor de operare MS Windows: client Windows 7, Windows 10; server – Windows 2008 R2, Windows Server 2016;

#platformele hardware compatibile PC;

#montare, configurare, testare și menținere a utilajului de rețea.

Documente ce urmează a fi prezentate:

#formularul de participare la concurs completat (a se vedea pe www.parlament.md)

#copia buletinului de identitate

#o fotografie (format 3×4)

#copiile diplomelor de studii

#copiile certificatelor de perfecţionare profesională şi/sau specializare, de conferire a titlurilor ştiinţifice

#copia carnetului de muncă

#scrisori de referinţă

#adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (F-086)

#cazier judiciar sau declarația pe proprie răspundere.

Salariu de funcţie: minimum 5400

Mai multe informații suplimentare despre job găsiți aici.

Grefier, Bălți

Data-limită de depunere a documentelor: 06.08.2018

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:

Curicheru Olga, nr. 023160745
E-mail: [email protected]
mun. Bălţi, str.Ştefan cel Mare, nr.54, biroul nr. 103;

Tip de angajare: Pe perioada determinată

Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

#Studii: Superioare juridice.

#Experienţă profesională: nu este necesară

Cunoştinţe:

#Cunoaşterea legislaţiei RM;

#Cunoaşterea limbii de stat.;

#Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet;

#Cunoaşterea modului în care funcţionează sistemul judecătoresc

Documente ce urmează a fi prezentate::

#Copia buletinului de identitate

#Certificat medical

#Cazier juridic

#Copia carnetului de muncă

Salariu de funcţie: 3400 lei

Mai multe informații suplimentare despre job găsiți aici.

Grefier, sediul Ialoveni

Data-limită de depunere a documentelor: 03.08.2018

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:

Plăcintă Elena, nr te telefon 0 269 2 35 48
E-mail: [email protected]
or. Hîncești, str. Chișinăului nr. 7

Tip de angajare: Pe perioada determinată

Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

#Studii superioare juridice;

#Abilităţi de utilizare a computerului.

Documente ce urmează a fi prezentate:

#Copia buletinului de identitate

#Certificat medical

#Cazier juridic

#Copia carnetului de muncă

Mai multe informații suplimentare despre job găsiți aici.

Inspector al Direcţiei control fiscal postoperaţional în cadrul. Direcţiei generale administrare fiscală Nord cu sediul în mun. Bălți

Data-limită de depunere a documentelor: 05.08.2018

Persoana responsabilă de primirea documentelor:

Ina Dascaliuc, şef al Direcţiei management resurse umane, telefon 022823407, 022 82 32 56
E-mail: [email protected]
mun. Chişinău, str. Constantin Tănase nr.9, biroul nr. 353.

Tip de angajare: Pe perioada determinată

Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

a) Studii:
Superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul economico-financiar.

b)Experienţă profesională:
Preferabil experienţă în domeniul economico-financiar.

c) Cunoştinţe:
– Cunoaşterea legislaţiei în domeniul economic, contabil şi fiscal.
– Cunoaşterea politicilor şi procedurilor fiscale naţionale, precum şi a practicilor internaţionale în domeniu.
– Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (preferabil).
– Cunoştințe de utilizare a computerului:Word, Excel, Internet, etc.

d) Abilităţi:
Abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi în cadrul echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.

e) Atitudini/comportamente:
Onestitate, disciplină, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

Documente ce urmează a fi prezentate:

Copia buletinului de identitate

Cazier juridic

Copia carnetului de muncă

formularul de participare, indicat în anexă;

copia buletinului de identitate;

copia/copiile diplomelor de studii superioare;

copia carnetului/carnetelor de muncă;

copia adeverinţei de recrut sau al livretului militar;

copia certificatului de căsătorie, în caz dacă numele din diploma de studii nu corespunde cu buletinul de identitate;

cazier judiciar, (poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere privind absența antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător al concursului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire);
dacă se atestă cunoașterea limbilor străine de circulaţie internaţională (nivel B1, A2, conform cerințelor înaintate).

Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității acestora. Originalul Cazierului judiciar va fi prezentat şi anexat la dosarul de concurs în termen maximum de 10 zile calendaristice de la data la care candidatul a fost declarat învingător al concursului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Salariu de funcţie: 4000 LEI

Mai multe detalii găsiți aici.

Șef serviciu, Serviciul interpreți și traducători – 1 funcție, sediul central, Hîncești

Data-limită de depunere a documentelor: 03.08.2018

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:

Plăcintă Elena, telefon: 0 269 2 35 48
E-mail: [email protected]
or. Hîncești, str. Chișinăului nr. 7

Tip de angajare: Pe perioada nedeterminată

Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

#Studii superioare;

#Posedă autorizaţie pentru activitatea de interpret și/sau traducător

#Posedă diplomă de licenţă sau de masterat ori un act echivalent din care rezultă specializarea în limba rusă sau posedă diplomă de licenţă sau de masterat ori un act echivalent în drept din care rezultă abilități de predare în limba rusă;

#Abilităţi de utilizare a computerului;

#1 an de experienţă profesională în domeniu.

Documente ce urmează a fi prezentate:

Copia buletinului de identitate

Certificat medical

Cazier juridic

Copia carnetului de muncă

Formularul de participare din anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, completat; copiile diplomelor de studii împreună cu suplimentul şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente