La un an după ce Playboy își anunța decizia de a renunța la fotografiile nud, considerându-le „depășite”, celebra revistă pentru adulți, creată în 1953 de Hugh Hefner, se răzgândește, revenind la conținutul care a făcut-o celebră, relatează Agerpres.
În octombrie 2015, directorul general al Playboy Enterprises, Scott Flanders, plecat între timp de la revistă, explică că decizia de a renunța la fotografiile nud vizează extinderea audienței grupului. În luarea deciziei, responsabilii revistei se simțeau încurajați de succesul noii versiuni a site-ului, care prezenta deja doar femei îmbrăcate, chiar dacă lejer.
Numărul din ianuarie/februarie 2016, cu starleta Pamela Anderson pe copertă, a fost prezentat ca ultimul care va include poze cu femei dezbrăcate în paginile sale. Tentativa nu a avut însă succes, deși grupul, care nu mai este listat la bursă din 2011, nu a declarat nimic despre rezultatele sale.
Fotografiile nud vor reveni în numărul din martie/aprilie 2017, a anunțat fiul fondatorului, Cooper Hefner, 25 de ani, care l-a înlocuit pe tatăl său în postul de director de creație. Tânărul Hefner nu și-a ascuns niciodată opoziția față de decizia luată în 2015, explicând că ea este contrară filosofiei Playboy.
„Eu sunt primul care să recunoască că modul în care revista prezenta nuditatea era unul depășit, însă a renunța total la ea a fost o greșeală”, a scris el luni pe contul său de Twitter.
— Cooper Hefner (@cooperhefner) February 13, 2017
În luna martie a anului trecut, mai multe publicații din SUA raportaseră că Hugh Hefner (90 de ani) și societatea de investiții Rizvi Traverse — cei doi acționari principali ai grupului — doresc să vândă revista, însă de atunci nu s-a mai aflat nimic despre intențiile acestora sau despre eventualele oferte.