Nu ai căldură în apartament? Cine se face vinovat de acest lucru și care este soluția

caldura_calorifer1_65349900

Termoelectrica S.A. nu poate începe livrarea agentului termic fără ca administratorul blocului să solicite acest lucru. Furnizorul de energie termică vine cu precizări privind cauzele pentru care unele blocuri nu sunt încă conectate la căldură. Vedeți mai jos mesajul furnizorului:

Termoelectrica S.A. a anunţat încă de la sfârşitul lunii septembrie curent că este pregătită pentru începerea noului sezon de încălzire şi livrarea agentului termic, sub formă de căldură. Ulterior, pe 12 octombrie, a fost dat startul sezonului de încălzire în tot mun. Chişinău. Până acum, nu toţi clienţii noştri se bucură de calorifere calde şi asta din cauza activităţii ineficiente a administratorilor blocurilor locative/ preşedinţi de asociaţie, care administrează sistemul de alimentare cu căldură din interiorul blocului.

În conformitate cu prevederile legale, reprezentantul autorizat al consumatorilor este administratorul fondului locativ, care este în drept să solicite furnizarea energiei termice şi repartizează lunar cantitatea de energie termică consumată între locatari.

Precizăm că Termoelectrica S.A. nu poate începe livrarea agentului termic fără ca administratorul blocului să solicite acest lucru. Imediat după ce acesta se va adresa la sediul teritorial al întreprinderii, va prezenta pașaportul tehnic ce confirma efectuarea lucrărilor de pregătire a sistemului interior, iar în maxim 3 ore de la solicitare, agentul termic va fi livrat.

În cazul în care blocul locativ are datorii, administratorul trebuie să se prezinte la Serviciul Comercial al întreprinderii pentru a întocmi, de comun acord, un grafic de reeşalonare a plății datoriilor. „În acest an, venim în întâmpinarea tuturor clienţilor noștri. Astfel, toate blocurile pot beneficia de căldură, chiar şi cele cu datorii istorice”, a adăugat directorul general Termoelectrica S.A., Veaceslav Eni.

Totodată, pentru a înlătura orice confuzie, aducem la cunoştinţă că aceeaşi procedură, de solicitare a conectării la căldură, este urmată şi în cazul obiectelor cu menire socială şi a instituţiilor publice: instituţii preşcolare, şcoli, licee, instituţii medicale, instituţii universitare şi cămine. Respectiv, în cazul în care astfel de edificii nu sunt conectate la energia termică, SEMNALAŢI administraţia şi CEREŢI conectarea la căldură!

Pentru mai multe informații, vă stă la dispoziţie Serviciul Comercial sau Call Center la numerele de telefon: (+373) 022 436 414 / (+373) 022 436 324

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente