În cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM a fost lansată revista „Promo Class”

promoclass1
Foto:Lansarea revistei Promo Class

Conceptul revistei „Promo Class” a apărut la o lecție de marketing, iar la implimentarea proiectului a lucrat o echipă formată din reporterii Ecaterina Ștefîrța, Ada Paierele, Alexandra Baciu, Maria Nicolaescu, Daria Ternovețchi, precum și designerii Eugen Pivovarciuc și Adrian Grajdean, fiind coordonată de redactorul Nicoleta Belîi, în frunte cu redactorul-șef Natalia Lazarev.

Obiectivul revistei este promovarea specialităților din cadrul colegiului, precum și informarea și socializarea tinerilor predispuși să devină specialiști în domeniu. De asemenea, colectivul redacțional speră să atragă cât mai mulți bobocei în colegiul care i-a format ca specialiști și le-a  devenit a doua casă.

Motoul revistei este „Viitorul îmi aparține!” și definește conștiința tinerilor că viața e în mâinile lor.

 

Lansarea revistei Promo Class
Lansarea revistei Promo Class

La eveniment a fost organizată o licitație, astfel încât primul lot a fost cumpărat cu 100 de lei, iar al doilea – a fost procurat cu 60 de lei.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente