17 companii vinicole din Moldova vor participa la o expoziție specializată la Beijing

beijing
Foto: Top Wine China PC: www.roussillon-wines.com

„Vinul Moldovei” este în căutarea unor noi piețe de desfacere. În premieră, reunite sub brandul de țară, 17 companii vinicole din Moldova vor participa la o expoziție specializată la Beijing – TopWine China 2015, care se va desfășura în perioada 4 – 6 iunie curent.

Producătorii autohtoni vor participa la eveniment din inițiativa Oficiului Național al Viei și Vinului din Moldova (ONVV), cu suportul partenerului strategic USAID CEED II, care continuă campania de promovare a brandului de țară „Vinul Moldovei” pe cele mai importante piețe internaționale.

Dumitru Munteanu, directorul ONVV: „Suntem siguri că la expoziție vinificatorii noștri vor stabili noi parteneriate de afaceri și vor beneficia de mai multe oportunități de creștere a exporturilor. Participarea noastră la expoziție face parte din Planul de Marketing al ONVV, prin care ne-am propus ca Vinul Moldovei să devină un simbol al calității și un brand recunoscut la nivel internațional.”

La expoziția de la Beijing sunt așteptați aproximativ 10 mii de vizitatori: experți, importatori, distribuitori, jurnaliști, bloggeri, amatori ai vinurilor de calitate și potențiali parteneri de afaceri. Pentru a cunoaște mai bine vinurile noastre, pe durata evenimentului vizitatorii vor fi invitați la 2 degustări specializate. Primii chemați să testeze vinurile din Moldova vor fi mai mulți bloggeri specializați, adevărați formatori de opinie, care ulterior vor contribui la promovarea brandului „Vinul Moldovei”.

Trei masterclass-uri specializate, care se vor desfășura la standul Moldovei, sunt pregătie să răspundă curiozității vizitatorilor. Acestea vor fi prezentate de experta Fongyee Walker, co-fondatoarea „Dragon Phoenix Fine Wine Consulting”, prima companie independentă de servicii de consultanță și educație în domeniul vinului din Beijing.

Alina Fortunatova, expert principal de marketing, ONVV: „China prezintă un potențial imens pentru lărgirea pieței de desfacere a „Vinului Moldovei”. Ne dorim ca, pe durata celor trei zile de expoziție, să reușim să comunicăm cu un public cât mai divers și cât mai larg. Masterclass-urile sunt un instrument important de promovare, deoarece astfel, participanții vor cunoaște mai îndeaproape vinurile noastre de calitate. ONVV se așteaptă ca circa 100 de participanți să se înscrie la masterclass-urile noastre”.

Actualmente, 20 de companii vitivinicole din Moldova își exportă produsele în China. Datorită politicilor de promovare ale ONVV, în 2014, vânzările vinurilor moldovenești pe piața chineză au sporit cu 7%, iar producătorii noștri au exportat în această țară peste 1 milion 131 de mii de litri de vin.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente