După alegerile prezidențiale din România, din 16 noiembrie, pagina noului președinte Klaus Iohannis a trecut, în timp record, de un milion de fani. Echipa #diez a încercat să vadă cum se descurcă concurenții electorali din Moldova pe Facebook.
Exact cum era anterior și cu paginile ministerelor din Moldova, acum multe formațiuni au profiluri personale, cu care încearcă să se promoveze. Un exemplu este aripa de stânga, începând cu Partidul Comuniștilor, Partidul Socialiștilor, chiar și Reformatorii Comuniști. De partea cealaltă, și verzii sunt la fel, la acest capitol. Partea bună a acestei tactici e că nu ți se inundă newsfeed-ul cu postări sponsorizate.

În același timp, mai multe formațiuni au pagini speciale și grupuri, create pentru diferite regiuni ale țării. În această listă se include PD-ul, PLDM-ul, PL-ul și Renato Usatîi, care la rândul său are numeroase pagini de Facebook.
Celelalte formațiuni, sau au doar profiluri personale, pe care nu le considerăm relevante pentru a le include în top, sau nu au pagini pe Facebook. În caz că-i găsiți, vă rugăm să indicați link-ul în comentarii.