În cadrul training-ului “Introducere în Internet Marketing”, ce a avut loc ieri, 7 octombrie 2014, la Biblioteca Hașdeu din capitală, au fost expuse informații de inițiere pentru promovarea eficientă în mediul online.
Trainerul, Nicolai Mihailiuc, directorul și fondatorul companiei Creatego, a oferit participanților o scurtă, dar utilă revizie în ceea ce priveşte strategiile de marketing, menționând că evenimentul în sine a avut drept scop informarea despre posibilitățile Internetului.
În relatarea sa, demnă de atenție este precizarea că: „În viitor Facebook ne va vinde produse (publicitatea de pe site) ce vizează o legătură directă cu starea noastră emoțională, aceștia alimentându-se din postările personale plasate pe rețeaua de socializare”. Asta, în contextul în care, în prezent, publicitatea apărută pe contul propriu e filtrată în funcție de target-urile setate inițial la completarea profilului: sexul, vârsta, ocupația, preferințele, etc.
Publicul a nuanțat o paletă pestriță: de la antreprenori, marketeri – la studenți. Cei implicați deja în domeniul respectiv, s-au pronunțat activ în desfășurarea training-ului, unul dintre aceștia aclamând următoarele: „Marketing-ul se bazează pe 3 piloni: sex, bani și teamă”.
Dumitru Mocanu, șef Departament Marketing, compania „Volta” a enunțat: „Am venit pentru dezvoltarea mea personală și sunt mulțumit că băieții au spus lucruri interesante care, ulterior, am sa le implementez”.
Acest training a fost realizat de Creatego („create” and „go”), companie ce propune servicii de Internet Marketing și crearea de web-site-uri. Următorul eveniment de acest gen va fi un Workshop intitulat: „Metode eficiente de promovare Online”, ce va avea loc pe 11 octombrie. Pentru mai multe detalii, accesa-ți pagina de Facebook „Creatego”.