În cadrul sesiunii Bright Academy din 10 mai 2014 participanții la proiect au avut ocazia să descopere secretele succesului de la o specialistă de online marketing care a lucrat pentru compania Google şi prim-vicepreședintele unei importante organizații de tineret.
Tinerii au avut ocazia să cunoască lucruri noi, mai puţin accesibile publicului larg. Au interacționat cu două tinere talentate, determinate şi ambițioase – Cristina Avramov, care a lucrat pentru compania Google Romania în cadrul departamentului LCS (Large Customer Sales) şi Mihaela Spătaru prim-vicepreședinte al organizaţiei TLDM.
În prima fază a evenimentului, Cristina Avramov a surprins participanții cu o prezentare interactivă a experienței sale prin poze şi istorii, selectând momente inedite din călatoriile sale, experienţa academică şi profesională. Prin personalitatea sa energetică, a reuşit sa inspire publicul printr-un set structurat de acţiuni axate pe elemente precum ambiţie, perseverenţă, competiţie, greşeli, schimbare, critică şi curiozitate. O concluzie importantă în prezentarea ei a fost conectată de nenumăratele activități de voluntariat care i-au format o bază solidă de capacități precum leadership şi comunicare, ca în cele din urma să joace un rol crucial în obținerea unor job-uri în companii ca Microsoft sau Google.
Urmând motto-ul “If your dreams do not scare you, they are not big enough”, Cristina a prezentat o serie de personalităţi de succes care au reuşit să obţina recunoaștere internațională indiferent de vârstă.
Ulterior, Mihaela Spătaru în cadrul workshop-ului Bright Personal Brand a făcut o incursiune interesantă în domeniul branding-ului personal. Mihaela a reuşit să inspire tinerii, să aspire la realizări înalte oferind o serie de instrumente şi practici eficiente de promovare personală. Mai mult de atât, trainerul a dezvăluit elementele fundamentale care duc la dezvoltarea unei reţele personale puternice.
Cristina Avramov şi-a făcut studiile în Economie și Management la Universitatea Bocconi din Milano. În al treilea an de facultate a avut oportunitatea de a petrece 6 luni de exchange în Thailanda la Universitatea Thammasat din Bangkok. Profitând de ocazie, a călătorit printr-o mare parte a Asiei de Sud-Est printre care se număra țări precum Laos, Malaysia, Vietnam, Cambodia, Hong Kong. Astăzi ea este absolventă a două cicluri de masterate din Danemarca și Olanda.
Important de menționat e faptul că la toate instituțiile de învățământ a obținut câte o bursă de studii prin care i-a scutit pe părinți de la taxe educaționale – un lucru demn de apreciat. Pe lângă activitatea voluntară în multitudinea de ONG-uri și organizații studențești. Din punct de vedere profesional, a lucrat pentru companii de top precum Microsoft și Google, unde a căpătat o experiență solidă în domenii precum online marketing cu produse Google ca Youtube, Adwords, Google Maps, SEO, International Sales, Project Management și Market Research. Vorbitoare de 4 limbi la nivel fluent, Cristina se definește ca o personalitate optimistă, pasionată de pictură, dans, călătorii și cu siguranță de inovații tehnologice.
Mihaela Spătaru este prim-vicepreședintele organizației politice a Tineretul Liberal Democrat din Moldova. Coordonează proiectele și evenimentele organizației, printre care „Academia Politică”, ”Academia Succesului” şi ”Forumul Tinerilor Aleși Locali”. Și-a făcut studiile în domeniul Relațiilor Publice, specializându-se pe Brandingul de țară și Organizarea Evenimentelor. A studiat la Institutul Robert Schuman din Ungaria și a efectuat mai multe stagii de practică și vizite de studiu, printre care la Departamentul de Stat al SUA. Este trainer în domeniul organizării evenimentelor. În cadrul acțiunilor și campaniilor efectuate, militează pentru dreptul la o televiziune echidistantă, dreptul la libera circulație și libertatea de exprimare. Își dorește să trăiască într-o țară în care toți tinerii sunt implicați: politic, societate civilă şi în instituțiile de învăţământ.
Victor Timotin, participant în calitate de blogger la proiectul Bright Academy şi-a împărtăşit impresiille vizavi de sesiunea de astăzi menţionând că „Mihaela Spătaru a prezentat o serie de practici de personal branding – foarte utile şi care pot fi implementate imediat şi cu succes. Experienţa internaţională a Cristinei Avramov a fost un element deosebit de interesant. Cristina m-a intrigat să descopăr şi să utilizez produse Google precum Google Trends, Google Market Finder şi Consumer Barometer.”