Concurs alternativ – „Devino autorul sloganului pentru Turismul Moldovei!”

tomita
Foto:PC: blog.anyway.travel

O agenție de turism din Chișinău, fiind dezamăgită de sloganele propuse de Agenția Turismului pentru etapa finală a concursului „Cel mai bun slogan pentru Turismul din Republica Moldova”, organizează propriul concurs.

În luna august, Agenția Turismului R. Moldova, a lansat un concurs pentru a găsi „Cel mai bun slogan pentru Turismul din Republica Moldova”, care va fi parte componentă a brand-ului turistic al țării noastre în activitatea de promovare pe plan internațional. Astfel, în perioada desfășurării concursului au parvenit 623 de propuneri de la 152 de participanți. Lista integrală o poți accesa aici.

Din acestea, au fost selectate zece propuneri, care sunt supuse votării online pe portalul de știri UNIMEDIA,la rubrica Sondaj.

Câștigătorul concursului va fi desemnat pe 28 septembrie 2013, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Mondiale a Turismului, și va beneficia de o cină romantică pentru două persoane și o noapte cazare la un hotel din Capitală.

O agenție de turism din Chișinău fiind dezamăgită de sloganele propuse în etapa finală a concursului și-a lansat propriul concurs neoficial „Devino autorul sloganului pentru Turismul Moldovei!”. Manifestul vine din dorința de a găsi slogane mai ingenioase și mai neobișnuite decât cele selectate de Agenția Turismului. Potrivit reprezentanților agenției, din sloganele colectate participanții consideră Moldova un “rai natural și ospitalier din Europa”. Cuvintele “natura”, “Europa” și “rai” sunt cele mai întâlnite:

 

nature
8% din slogane conțin cuvântul “natura”. Majoritatea autorilor consideră “Moldova 100% natural” , iar unii gândesc mai sofisticat: “Moldova – virgin nature’s heaven” PC: Locals.md
eden1
7% din slogane conțin cuvintele “rai”, “paradis”, “heaven”. Majoritatea autorilor consideră Moldova “un rai pe pământ” sau “un colț de rai” PC: Locals.md
europe2
5% din slogane conțin cuvântul Europa, majoritatea în combinație cu “heart”: “A bunch of Europe, you should see it” PC: Locals.md

Astfel, pentru a participa la concurs orice doritor e nevoie să se întregistreze în concurs aici.

Tomita 2

Autorii celor mai bune slogane vor câştiga:

Locul 1
# Două bilete la EthnoJazz Festival 2013
# Dejun pentru 2 persoane la Tucano Coffee
# Tricou cu sloganul imprimat

Locul 2
# Dejun pentru 2 persoane la Tucano Coffee
# Tricou cu sloganul imprimat

Locul 3
# Dejun la ospătaria din Școala nr.6, Botanica
# Tricou cu sloganul imprimat

Perioada de participare: 10 – 20 septembrie 2013.

#diez te va ține la curent cu rezultatele finale ale ambelor campanii de căutare a celui mai potrivit slogan pentru Turismul din Republica Moldova.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Olesea Cember
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente